هود شیائومی S2

هود شیائومی S2، هوای آشپزخانه را تصفیه می‌کند و 20 میلیون تومان قیمت دارد

هود هوشمند شیائومی S2 در صورت نیاز به‌طور خودکار برای تصفیه هوای آشپزخانه فعال می‌شود و با اپلیکیشن اختصاصی قابل کنترل است.

شیائومی از هود هوشمند Mijia Range Hood S2 در چین رونمایی کرد. هدف از عرضه این دستگاه کاربردی، بهبود کیفیت هوا و تجربه آشپزی است. پیش از این نیز طی ماه گذشته، غول چینی از یک مدل هود مشابه به سبک اروپایی رونمایی کرده بود.

مشخصات هود شیائومی S2

هود شیائومی S2

این هود مجهز به آشکارساز ذرات PM2.5 است که کارکردی مشابه با دستگاه‌های تصفیه هوای شیائومی دارد. با استفاده از این ویژگی، کیفیت هوای آشپزخانه در لحظه تحت نظارت قرار می‌گیرد و در صورتی‌که ذرات PM2.5 از استاندارد تعریف شده فراتر روند، هود به‌طور خودکار فعال می‌شود.

این دستگاه دارای یک موتور فرکانس متغیر DC است که حداکثر سرعت 2400r/min و حداکثر فشار استاتیکی 900Pa را به ارمغان می‌آورد. تراشه هوشمند این هود نیز جریان هوا و فشار را بر حسب مقاومت موجود هوا تنظیم می‌کند.

این هود از یک توری برای ممانعت از تماس روغن با دستگاه برخوردار است که فرآیند پاکسازی را آسان‌تر کرده و یک عملکرد خودتمیز شونده هوشمند نیز برای پره‌های فن تعریف شده است. کارکرد مناسب هود شیائومی S2 به‌لطف سه فناوری جدید و مبتکرانه به دست آمده است. در مرحله اول، از دینامیک هوا برای ایجاد یک گرداب قدرتمند چهار سیلیکونی در بالای اجاق گاز استفاده می‌کند که به‌طور موثر بخار ایجاد شده حین فرآیند آشپزی شامل بو و ذرات PM2.5 را جذب می‌کند.

هود شیائومی S2

سپس در مرحله دوم، بخار دریافت شده با جریان هوای پاک که با سرعت 12 متر بر ثانیه منتقل می‌شود، به‌طور موثر دود را حذف کرده و هوایی تصفیه شده را ایجاد می‌کند. در مرحله آخر نیز، فن BLCD یک پرده هوایی ایجاد می‌کند که از خروج بخار جلوگیری کرده و برای گرفتن بوی ایجاد شده از آشپزی کاربرد دارد.

این هود هوشمند را می‌توان به اپلیکیشن شیائومی هوم و بلندگوهای هوشمند XiaAI برای کنترل از راه دور متصل کرد. این دستگاه هم‌چنین دارای طیف متنوعی از ویژگی‌های جدید نظیر کنترل‌های حرکتی بدون نیاز به لمس و اتصالات ایمنی با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند شیائومی است.

برای نصب این هود، به ترکیبی خاص از کابینت آشپزخانه و دریچه نیاز است. در بسته‌بندی این هود یک لوله ضخیم سه لایه قرار دارد و سایر موارد مانند شیرهای چک و پوشش‌های تزئینی برای نیز برای خرید در دسترس است. طراحی این هود با سبک‌های مختلف لوازم آشپزخانه به‌‌خوبی مطابقت دارد و سادگی قابل راه‌اندازی است.

هود شیائومی S2

قیمت و تاریخ عرضه

هود میجیا S2 شیائومی هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین JD.com چین با قیمت 2899 یوان (404 دلار) به‌فروش می‌رسد. با این وجود هنوز اطلاعاتی از عرضه جهانی این دستگاه در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*