اسپیکر بلوتوثی ضدآب شیائومی

شیائومی با 2 اسپیکر بلوتوثی ضدآب به استقبال طبیعت‌گردی در تابستان می‌رود

شیائومی از دو اسپیکر بلوتوثی ضدآب Xiaomi Sound Outdoor و Xiaomi Sound Pocket باکیفیت صدای مناسب، حمل آسان و قیمت اقتصادی رونمایی کرد.

شیائومی با رونمایی از دو اسپیکر بیسیم جدید، تنوع سبد محصولات صوتی خود را در سطح بین‌المللی افزایش می‌دهد.

شیائومی، غول فناوری چینی، دو اسپیکر بلوتوثی ضدآب جدید با نام‌های شیائومی Sound Outdoor و شیائومی Sound Pocket را به خط تولید اسپیکرهای بی‌سیم بین‌المللی خود اضافه کرد. این اسپیکرها با ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله صدای قدرتمند، طراحی ضد آب و عمر باتری طولانی، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده‌اند.

اسپیکر بلوتوثی ضدآب Xiaomi Sound Outdoor

اسپیکر بلوتوثی ضدآب شیائومی مدل Sound Outdoor

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor

شیائومی ساوند اوت دور برای استفاده در فضای باز و یا هر شرایط آب و هوایی ایده‌آل است. این اسپیکر قدرتمند با ساب‌ووفر داخلی، دو رادیاتور پسیو و یک توییتر، صدایی فراگیر و باکیفیت را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، شیائومی ساوند اوت‌دور دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و از بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان به دستگاه‌ها، دکمه‌های کنترل برای کاربری ساده و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تا 12 ساعت در تنظیم صدای 50 درصد پخش مداوم را ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند برای تجربه صدای استریو، دو اسپیکر بلوتوثی ضد آب ساوند اوت‌دور را به یکدیگر متصل کنند و یا تا 100 دستگاه از آنها را برای ایجاد یک سیستم صوتی فراگیر با هم لینک کنند.

اسپیکر بلوتوثی ضدآب Xiaomi Sound Pocket

اسپیکر بلوتوثی ضدآب شیائومی مدل Sound Pocket

اسپیکر Xiaomi Sound Pocket

شیائومی ساوند پوکت گزینه‌ای جمع و جور و مناسب برای استفاده شخصی است. این اسپیکر با وجود ابعاد کوچک، از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار بوده و 5 وات قدرت را در بدنه‌ای ضدآب و گرد و غبار با استاندارد IP67 ارائه می‌دهد.

شیائومی ساوند پوکت تا 10 ساعت پخش در تنظیم صدای 40 درصد را ارائه می‌دهد و در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

شیائومی هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این اسپیکرها در بازارهای جهانی اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد حضور آن‌ها در قفسه فروشگاه‌ها باشیم.

در گجت نیوز بخوانید:
۵ مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل جهان در سال ۲۰۲۴ شیائومی از اسپیکر هوشمند ساوند با قیمت ۳.۵ میلیون تومان رونمایی کرد