بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

5 مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل جهان در سال 2024

اگر می‌خواهید امسال یک اسپیکر عالی بخرید، حتما این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه با بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل 2024 آشنا خواهید شد.

امروزه برای تجربه یک مهمانی فوق‌العاده در کنار دوستان داشتن اسپیکر بلوتوثی یکی از ضروریات به‌شمار می‌رود. اگر قصد خرید یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل دارید، مطمئنا با هزاران گزینه خرید مواجه شده و فعلا هم در میان آنان سردرگم هستید. اما نگران نباشید؛ چراکه ما قصد داریم تا این مطلب از گجت نیوز را به بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل سال 2024 اختصاص دهیم تا بتوانید خرید باکیفیتی را داشته باشید.

دسترسی آسان به بخش‌های این مطلب

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل سال 2024

برای جمع آوری اعضای این لیست، کیفیت ساخت بدنه در کنار ظاهر شیک و البته مشخصات فنی هزاران اسپیکر را بررسی کرده و به این جمع منحصر به‌فرد رسیده‌ایم.

فقط مختص پارتی و دورهمی؛ اسپیکر JBL Partybox On-the-Go

اسپیکر قابل حمل بلوتوثی JBL PartyBox On-the-Go فقط برای پارتی طراحی شده که می‌تواند یک مهمانی را به بالاترین سطح انرژی برساند. در واقع این پارتی باکس با عرض 48 سانتی متر و قد 25 سانتی متر برای پیک نیک و استفاده معمولی طراحی نشده است.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر JBL Partybox On-the-Go

On-the-Go کوچکترین نسخه از بلندگوهای برند جی بی ال بوده که برخلاف مدل‌های بزرگتر پارتی باکس که دسته‌ای به سبک چمدان‌ها دارند، این اسپیکر بلوتوثی دارای بند شانه‌ای است که به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی هر جایی ببرید. همچنین در کنار این پارتی باکس یک میکروفون نیز قرار دارد که می‌توان از آن برای اجراهای زنده استفاده کرد. گستره صوتی این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل در محدوده 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده که می‌تواند تا حدودی برای پخش صدای باکیفیت مناسب باشد.

باتری این دستگاه می‌تواند با یک بار شارژ شدن تا 6 ساعت دوام آورده که بر روی بدنه دستگاه چراغ‌هایی نیز کار گذاشته شده که می‌توانند با موسیقی هماهنگ شوند.

اسپیکر بیس دار UE Megaboom 3

UE Megaboom 3، اسپیکری است که هم در جیب جا شده و در عین حال می‌‌تواند از پس یک مهمانی معمولی برآید. با کنار گذاشتن نکات منفی این اسپیکر قابل حمل، می‌توان به این نکته اشاره کرد که تنظیمات پیش فرض اکولایزر UE Megaboom 3 به شدت بر بیس تاکید داشته و می‌توانید با این دستگاه تمام بشقاب‌های مهمانی را تکان دهید.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر بیس دار UE Megaboom 3

البته این مورد باعث می‌شود تا در پخش باکیفیت موزیک‌های هیپ‌هاپ یا داب استپ چندان توانایی نداشته و برای شارژ نیز از یک درگاه قدیمی میکرو USB استفاده می‌کند. بنابراین با کمی تغییر تنظیمات پیش فرض این اسپیکر، می‌توانید به راحتی آن را به یک دستگاه پخش موسیقی بسیار فوق‌العاده تبدیل کنید. صدای فوق‌العاده زیاد پخش این اسپیکر بلوتوثی باعث می‌شود تا در محیط بسته نتوان آن را در حداکثر میزان بلندی صدا استفاده کرد.

شایان ذکر است که این اسپیکر، رتبه IP67 که می‌تواند تا حدی ضدآب باشد. بنابراین می‌توانید آن را با خیال راحت تمیز کنید؛ البته بهتر است جوانب احتیاط را همیشه نگه دارید.

بهترین مینی اسپیکر؛ Sony SRS-XB100

از لحاظ اندازه این اسپیکر سونی به اندازه یک لیوان قهوه بوده که طبق بررسی‌های رسانه‌های معتبر، می‌تواند صدای عالی تولید کند. همچنین گواهی IP67 داشته که آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. به لطف باتری بادوام این مینی اسپیکر می‌توانید با یک بار شارژ کردن آن را تا 16 ساعت مداوم استفاده کنید.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر سونی SRS-XB100

از لحاظ کیفیت پخش صدا نیز XB100 سونی صدای باکیفیت تر و بیس داری نسبت به نسل قبلی خود یعنی XB13 تولید می‌کند. سونی XB100 قدرت تولید صدای مطلوبی نیز داشته و می‌تواند فضای یک اتاق را بلندتر از چیزی که فکر می‌کنید، تحت پوشش قرار دهد.

بهترین اسپیکر لوکس قابل حمل؛ Sonos Roam

برند سونوس بیشتر به خاطر اسپیکرهای بی سیم خود که با استفاده از وای فای بهترین هماهنگی چند اتاقه را ایجاد می‌کند، شناخته می‌شود. Sonos Roam نیز یکی از بهترین اسپیکر های قابل حمل بلوتوثی این برند بوده که با استاندارد IP67 می‌توانید آن را در هر فضایی استفاده کنید.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر Sonos Roam

از لحاظ طراحی ساخت نیز به گونه‌ای است که می‌تواند در اکثر سطوح با ایمنی کافی قرار بگیرد. از دیگر امکانات خوب آن می توان به شارژ بی سیم USB-C و Qi، سازگاری با الکسا آمازون و دستیار صوتی گوگل و Apple AirPlay 2 اشاره کرد. همچنین در بخش کیفیت پخش موسیقی نیز توانایی خوبی در اجرا اغلب دسته های موزیک دارد.

بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل از هر لحاظ؛ UE Boom 3

از زمانی که برند UE توسط لاجتیک در سال 2008 خریداری شد، این کمپانی به سمت تولید اسپیکر های باکیفیت روی آورده و توانسته برای سالها در بازار جزو بهترین ها باشد. اسپیکر UE Boom 3 اندازه کوچکی در حد یک لیوان داشته که به راحتی می‌تواند در یک کوله جای بگیرد.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل

اسپیکر UE Boom 3

قابلیت پخش صدای 360 درجه باعث می‌شود تا صدای یکنواختی را کل محیط منتشر کنید که گواهی IP67 آن را برای استفاده در هر محیطی مناسب می‌کند. همچنین با قابلیت PartyUp نیز می‌توانید تا چندین اسپیکر از برند UE را به هم متصل کنید.

نقطه ضعف اصلی این اسپیکر قابل حمل در این است که برای شارژ از یک درگاه میکرو USB قدیمی شارژ می‌شود. از لحاظ کیفیت صدا نیز جزو بهترین اسپیکر ها بوده و استفاده از فناوری‌های مختلف باعث شده تا به عنوان بهترین این لیست معرفی شود.

در گجت نیوز بخوانید:
اسپیکر بلوتوثی Malibu نیازی به شارژر و برق ندارد! ۷ چیزی که قبل از خرید یک اسپیکر بلوتوثی باید بررسی کنید شرکت ناتینگ از عجیب‌ترین اسپیکر جهان رونمایی می‌کند + ویدیو با این روش ساده، بلندگوهای سیمی معمولی خود را به اسپیکر بلوتوثی بیسیم تبدیل کنید ۸ کاربرد جالب برای اسپیکر بلوتوث های قدیمی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*