اسپیکرهای پرتابل شیائومی

شیائومی از دو اسپیکر قابل حمل با باتری مناسب و قیمت رقابتی رونمایی کرد

اسپیکر جدید شیائومی به‌نام Xiaomi Bluetooth Speaker و نسخه Mini آن، با تمرکز بر کیفیت صدا و قابل حمل بودن، برای جلب سلایق مختلف طراحی شده‌اند.

کمپانی Xiaomi که در یک هفته اخیر روزهای شلوغی را گذرانده، به‌تازگی گوشی شیائومی 14 اولترا را روانه بازار جهانی کرد. اما محصولات دیگری هم برای رونمایی دارد؛ از جمله دو اسپیکر قابل حمل که به‌تازگی در چین عرضه شده‌اند.

یکی از آن‌ها، Xiaomi Bluetooth Speaker نام دارد، با خروجی 40 وات و صدای 360 درجه؛ دیگری Xiaomi Bluetooth Speaker Mini است، یک مدل جمع و جور با خروجی 3 وات!

مشخصات فنی اسپیکرها

مدل بزرگ‌تر با داشتن یک مجموعه آکوستیک پنج قطعه‌ای، حداکثر بلندی صدای 93 دسی‌بل دارد. این گجت برای کارکرد در شرایط سخت طراحی شده و علاوه بر رویه بادوام، از گواهی IP67 هم برخوردار است تا ضد آب و ضد غبار باشد.

یکی از نکات برجسته دیگر در فهرست مشخصات آن، باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی است که نه تنها انرژی لازم برای 17 ساعت پخش موسیقی را تامین؛ بلکه از شارژ سریع 22.5 وات هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن به‌عنوان پاوربانک استفاده کنید.

اسپیکر قابل حمل شیائومی

از سایر امکانات اسپیکر بلوتوثی شیائومی باید به قابلیت پخش موسیقی LHDC، سازگاری با هایپر او اس، پردازش صوتی پیشرفته برای شخصی‌سازی صدای خروجی و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 اشاره کنیم.

کاربران می‌توانند از طرق اپ Mijia، رقص نور RGB آن را هم تنظیم کنند و با Pair کردنش به یک اسپیکر دیگر شیائومی، یک ستاپ استریو بسازند.

مینی اسپیکر قابل حمل شیائومی

اما مینی اسپیکر پرتابل شیائومی هم کمبودی از لحاظ کیفیت و امکانات ندارد. صدای 360 درجه، گواهی IP67 و امکان شخصی‌سازی صدا، همه را در مدل کوچک‌تر هم خواهید داشت. البته باتری آن 2000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای 11 ساعت پخش موسیقی دوام می‌آورد.

به امکانات این اسپیکر باید بلوتوث 5.3، سازگاری با HyperOS و امکان تنظیم نور RGB را هم اضافه کنیم.

قیمت دو اسپیکر قابل حمل شیائومی

مدل بزرگ‌تر، در چین قیمتی معادل 82 دلار دارد و این مبلغ برای مدل مینی، معادل 32 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*