ری اکشن تماس

سورپرایز گوگل: ری‌ اکشن در تماس‌ های صوتی

گوگل می‌خواهد با اضافه‌کردن ری اکشن تماس های صوتی را جذاب‌ کند. در ادامه به جزئیات این ویژگی جدید و محدودیت‌های آن در سیستم‌ عامل اندروید خواهیم پرداخت.

در دنیای کنونی اکثر افراد زندگی خود را با عجله و استرس سپری می‌کنند و چندان وقت آزاد ندارند. همین نیز باعث شده که عموما به دنبال راه‌های کوتاه‌تری برای برقراری ارتباط باشند. شاید به‌همین دلیل بود که ایموجی‌ها فوق‌العاده محبوب شدند. حالا ظاهرا گوگل در حال کار روی ری اکشن در تماس های صوتی است تا یک تغییر جذاب را رقم بزند.

تغییر اساسی تماس های صوتی با ری اکشن

ظاهری کاربری به‌نام AssembleDebug در حال بررسی کد‌های سیستم‌عامل اندروید بود که متوجه این ویژگی شد. به‌ادعای وی گوگل در حال کار روی اضافه‌کردن برخی افکت‌های صوتی به مکالمه در واکنش به طرف مقابل بوده است. به‌عنوان مثال تصور کنید که در حال گفتن یک جوک به دوستتان پست تلفن هستید و بلافاصله صدای افکت درام را پخش می‌کنید یا طرف مقابل افکت خنده را پخش می‌کند.

ری اکشن تماس

گوگل این ویژگی را در نسخه بتا ۱۲۴ برنامه تماس گوشی قرار داده بود و آن را Audiomoji می‌نامید. هرچند که آنها پس از اعلام خبر کدهای مربوطه را حذف کرده و آن را صرفا یک اشتباه نامیدند. با وجود این، AssembleDebug حتی تصویر صفحه‌ای که هنگام استفاده از این ویژگی‌ (گزینه درام) ظاهر می‌شود را نیز در کانال تلگرام خود منتشر کرده است.

در حال حاضر ری اکشن های تماس صوتی به تشویق، جشن گرفتن، صدای درام، خنده و ناراحتی محدود هستند. با توجه به اینکه این ویژگی در نسخه بتا مشاهده شده است، کاربران باید حداقل چند ماه برای تجربه آن منتظر بمانند. البته تنها در صورتی که گوگل از ارائه آن پشیمان نشود. با توجه به اینکه گوگل به‌ندرت برای برنامه Phone بروزرسانی منتشر می‌کند، امیدواریم در آینده شاهد این ویژگی جذاب در سیستم‌عامل اندروید باشیم.

بیشتر بخوانید:
قابلیت جدید اندروید ۱۵، مادربزرگ شما را عاشق گوشی اندرویدی می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*