عرضه شیائومی 14 اولترا در بازار جهانی

گوشی شیائومی 14 اولترا روانه بازار جهانی شد + قیمت

شیائومی 14 اولترا به‌همراه نسخه استاندارد به بازار جهانی معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات و قیمت نسخه جهانی Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra باشید.

شیائومی به‌تازگی شیائومی ۱۴ اولترا را به بازار چین معرفی کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، حالا از این گوشی پرچمدار جدید برای بازار جهانی پرده برداشته است. بنا به آخرین اخبار تکنولوژی، این شرکت چینی با برگزاری رویدادی در بارسلونا پیش از کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) نسخه‌های استاندارد و اولترا این گوشی را برای بازار جهانی به‌نمایش گذاشت. این در حالی است که نسخه پرو کماکان در انحصار چین قرار دارد.

مشخصات شیائومی 14 استاندارد و اولترا در بازار جهانی

عرضه شیائومی 14 اولترا در بازار جهانی

شیائومی 14 اولترا به یک نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED مجهز است که تصاویر را با رزولوشن 3200 در 1440، نرخ تازه‌سازی یا رفرش ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3 هزار نیت به نمایش در می‌آورد. ضمن این‌که محافظ سفارشی شیائومی با نام «شیلد گلس» (Shield Glass) از صفحه نمایش این موبایل حفاظت می‌کند.

نسخه اولترا پرچمدار شیائومی یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 با دیافراگم متغیر دارد و بقیه دوربین‌های آن یعنی اولترا واید، تله‌فوتو با زوم 3.2 برابری و پریسکوپ با زوم 5 برابری از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی بهره می‌برند. اخیراً نمونه تصاویر دوربین شیائومی ۱۴ اولترا هم منتشر شده است.

یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 5300 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. باتری مذکور از شارژ سیمی ۹۰ وات، شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که این محصول پرچمدار شیائومی توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌گیرد و مبتنی بر سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 کار می‌کند.

شیائومی 14 استاندارد دارای یک نمایشگر 6.63 اینچی LTPO OLED با رزولوشن 1200p، حداکثر روشنایی 3 هزار نیت و محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. در پنل پشتی آن هم همان سه دوربین 50 مگاپیکسلی قرار دارند که حالا بهبود پیدا کرده‌اند. ضمن این، نسخه استاندارد از یک باتری 4610 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات برخوردار است.

قیمت جهانی Xiaomi 14 Ultra

عرضه شیائومی 14 اولترا در بازار جهانی

شیائومی 14 اولترا مجهز به رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت 1500 یورو روانه بازار جهانی می‌شود. شیائومی 14 استاندارد هم در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز با قیمت پایه 1000 یورو در دسترس قرار می‌گیرد. دو مدل، یکی با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت و دیگری با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است.

از دست ندهید:
شیائومی ۱۴ اولترا با این کیت تبدیل به دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌شود اولین تصاویر واقعی شیائومی ۱۴ اولترا را مشاهده کنید تبلت 12.4 اینچی شیائومی پد 6S پرو با مشخصات قدرتمند رونمایی شد گوشی شیائومی ۱۴ پرو نسخه تیتانیوم با قابلیت ارتباط ماهواره ای دوطرفه معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*