شیائومی ١۴ اولترا

نمونه تصاویر خیره کننده از دوربین شیائومی 14 اولترا

کمپانی شیائومی با انتشار نمونه تصاویر دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا – Xiaomi 14 Ultra به استقبال رونمایی از این پرچمدار رفت.

به‌تازگی اعلام شد که شیائومی روز سوم اسفند در چین و سه روز بعد در بارسلونا از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کند. کمپانی چینی در آستانه این رویداد، نمونه تصاویر دوربین شیائومی 14 اولترا را منتشر کرد تا تب هیجان علاقه‌مندان را بالا ببرد.

این تصاویر که در شبکه اجتماعی ویبو همرسانی شده‌اند، جزئیات بالا و کیفیت رنگ دوربین‌های گوشی را نشان می‌دهند. البته فراموش نکنید که هنگام بارگذاری در ویبو، حتما عکس‌ها مقداری کامپرس هم شده‌اند و کیفیت واقعی آن‌ها باید حتی بیشتر باشد.

نمونه‌تصاویر دوربین شیائومی14 اولترا

شیائومی 14 اولترا یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی دارد که گشودگی دیافراگم آن بین f/1.63 تا f/4.0 متغیر است. یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر (تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپی) هم آن را همراهی می‌کنند.

این پرچمدار، یک موبایل 6.73 اینچی با پنل OLED 2K و لبه‌های خمیده است. انتظار می‌رود حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای آن، از نوع اولتراسونیک باشد و گوشی با هایپر او اس (مبتنی بر اندروید 14) کار کند.

قدرت پردازش دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با کمک رم LPDDR5X حداکثر 16 گیگابایتی و حافظه داخلی UFS 4.0 حداکثر 1 ترابایتی تامین خواهد کرد. البته در خارج از چین، شاید ظرفیت آن حداکثر 512 گیگابایت باشد.

باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات را هم باید به فهرست مشخصات مدل Ultra اضافه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*