شیائومی 14 پرو تیتانیوم

گوشی شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم با قابلیت ارتباط ماهواره ای دوطرفه معرفی شد

شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم، گوشی پرچمدار جدید Xiaomi است که با بهره بردن از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای و استفاده از تیتانیوم در ساخت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ارتباط ماهواره‌ای قابلیتی بود که از مدت‌ها قبل قرار بود در مدل پرو از شیائومی 14 حضور داشته باشد. با این وجود، ماه نوامبر سال گذشته، گوشی Xiaomi 14 Pro بدون این قابلیت رونمایی و معرفی شد تا حرف و حدیث‌ها پیرامون استفاده از این قابلیت در پرچمداران شیائومی همچنان ادامه داشته باشد. امروز اما محصولی جدید از سری Xiaomi 14 تحت نام «شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم» رونمایی شده که ارتباطات ماهواره‌ای دوطرفه را سرانجام به گوشی‌های شیائومی می‌آورد.

گوشی Xiaomi 14 Pro

این گوشی هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین شیائومی قرار داشته و قابل سفارش دادن است. مدل 16 گیگ + یک ترابایت این دستگاه قیمتی حدودا 975 دلاری دارد؛ درحالیکه مدل پرو شیائومی 14 با همین مشخصات حدود 835 دلار قیمت دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید که قیمت گوشی شیائومی 14 اولترا که همین امروز معرفی شده 900 دلار اعلام شده و مدل تیتانیوم آن نیز قیمتی حدودا 1220 دلاری خواهد داشت.

در ادامه در گجت نیوز به معرفی دقیق‌تر پرچمدار جدید تیتانیومی شیائومی خواهیم پرداخت.

شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم؛ ترکیبی برنده از تیتانیوم و ارتباط ماهواره‌ای!

شیائومی 14 پرو تیتانیوم

قابلیت ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای در گوشی پرچمدار جدید شیائومی تنها در شرایط اضطراری و در مکان‌هایی که شبکه تلفن آنتن‌دهی مناسبی ندارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این سیستم همچنین با ماهواره‌های Tiantong چین کار خواهد کرد.

شیائومی البته هنوز نظر خود در خصوص گوشی Xiaomi 14 Pro را تغییر نداده و این گوشی را تنها کشور چین عرضه کرده است. از سوی دیگر اما مدل Ultra برعکس سایر مدل‌ها به‌طور گسترده در بازارهای جهانی عرضه شده و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای خود را به افراد سایر نقاط دنیا هم ارائه می‌کند. در عین حال تضمینی نیست که کاربران کشورهای غیر از چین تمایلی به استفاده از سرویس ارتباط ماهواره‌ای مبتنی بر ماهواره‌های این کشور داشته باشند!

در گجت نیوز بخوانید:
سری شیائومی ۱۴ با فروش فوق العاده خود، یک رکورد جدید را ثبت کرد شیائومی ۱۴ با کنار زدن تمام گوشی‌های جهان، پادشاه انتوتو شد

هر دو گوشی شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم و شیائومی 14 اولترا همچنین برای برقراری ارتباط با ماهواره از چیپ Pengpai T1 استفاده می‌کنند. شیائومی همچنین برای نشان دادن توانمندی‌های این چیپ و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای پرچمدارانش دمویی از Xiaomi 14 Ultra را منتشر کرده که در حال برقرار تماسی از طریق ماهواره‌هاست!

گوشی Xiaomi 14 Pro Titanium

Xiaomi همچنین همان‌طور که از نام پرچمدار جدیدش پیداست در ساخت قاب میانی از تیتانیوم کلاس هوافضایی با خلوص 99 درصد در کنار آلیاژی با استحکام بالا از آلومینیوم استفاده کرده است. علاوه بر این، شیائومی همچنین از لایه محافظ اختصاصی «دراگون کریستال گلس» خود هم برای حفاظت از قسمت پشت و جلوی این گوشی بهره برده است.

ماژول دوربین به کار رفته در شیائومی 14 پرو نسخه تیتانیوم دقیقا مشابه شیائومی 14 پرو غیرتیتانیومی خواهد بود. به این ترتیب باید انتظار یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.31 اینچی با دهانه متغیر f/1.4 تا f/4.0 و مجهز به لرزشگیر نوری را در کنار یک دوربین تله فوتو با لنز 75 میلیمتری و بزرگنمایی نوری 3.2 برابری در کنار یک واحد 50 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 115 درجه را در این گوشی داشت. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

اندازه صفحه نمایش پرچمدار تیتانیومی شیائومی 6.73 اینچ خواهد بود و نمایشگر آن از پانل‌های 12 بیتی با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی و رزولوشن QHD+ بهره خواهد برد. شیائومی در این محصول همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره برده و یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بیسیم 50 واتی را نیز در آن تعبیه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*