گوشی ZTE Libero Flip

گوشی ZTE Libero Flip معرفی شد؛ ارزان قیمت ترین موبایل تاشو بازار

گوشی ZTE Libero Flip یک محصول تاشوی جذاب مخصوص بازار ژاپن است که با قیمت تنها 420 دلاری خود قصد رقابت با گلکسی زد فلیپ 5 را دارد.

بازار موبایل ژاپن فضایی فوق‌العاده عجیب است که بعضا گوشی‌هایی اعجاب‌انگیز و بسیار جذاب در آن قابل مشاهده هستند؛ گوشی‌هایی که هرگز در دیگر نقاط جهان قابل مشاهده نیستند! یکی از جدیدترین نمونه‌ها از این محصولات جذاب و اختصاصی بازار ژاپن، گوشی ZTE Libero Flip است. این گوشی یک محصول تاشو و رقیب مستقیم گلکسی زد فلیپ 5 به شمار می‌رود که قیمتی بسیار پایین‌تری داشته و با هدف غلبه بر دسته محصولات تاشو در ژاپن روانه بازار این کشور شده است.

کمپانی ZTE این گوشی را با قیمت تنها 420 دلار در ژاپن عرضه کرده و حتی برای پیش‌خریدکنندگان این دستگاه نیز تخفیفی استثنایی در نظر گرفته؛ به‌طوری که افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کنند با پرداخت تنها 265 دلار صاحب یکی از این محصولات خواهد شد! به این ترتیب، زد تی ای لیبرتو فلیپ با اختلاف به ارزان‌ترین گوشی تاشوی دنیا تبدیل می‌شود. در ادامه به معرفی بیشتر قابلیت‌های این گوشی تاشو خواهیم پرداخت.

در گجت نیوز بخوانید:
اپل در حال کار روی یک گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ ۵ است بهترین ویژگی های گلکسی زد فلیپ ۵ که آن را به یک گوشی تاشوی منحصربفرد تبدیل می‌کنند

گوشی ZTE Libero Flip؛ تاشوی ارزان‌قیمت و باارزش بازار ژاپن

گوشی تاشوی جدید ZTE از یک صفحه نمایش 6.9 اینچی بهره می‌برد که از پانل‌های اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس تشکیل می‌شود. علاوه بر این، صفحه نمایش ثانویه این دستگاه هم 1.43 اینچی بوده و رزولوشن 466 در 466 پیکسلی دارد. این صفحه نمایش ثانویه «Sub Display» نام داشته و امکان دریافت یا رد تماس، کنترل پخش موزیک و برخی کاربری‌های دیگر بدون باز کردن دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده و حتی می‌تواند به‌عنوان منظره‌یاب دوربین اصلی هم به کار رود!

صفحه نمایش تاشوی ZTE

گوشی ZTE Libero Flip از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد که توسط یک حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق پشتیبانی خواهد شد. علاوه بر این، در قسمت بالای صفحه نمایش تاشوی داخلی این گوشی نیز شاهد تعبیه حفره‌ای دایره‌ای شکل هستیم که محل جاگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن است.

گوشی ZTE Libero Flip

ZTE در گوشی جدید و تاشوی خود از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره برده و در آن 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی هم تعبیه کرده است. علاوه بر این، ZTE Libero Flip همچنین از سیستم عامل اندروید 13 بهره‌مند بوده و رابط کاربری ZTE UI روی آن نصب خواهد بود. ZTE همچنین برخی قابلیت‌های اختصاصی را نیز در رابط کاربری این گوشی تعبیه کرده تا بتوان از طریق آن‌ها آیتم‌های صفحه نمایش را در بخش‌های بالا و پایین نمایشگر تاشو قرار داده و مدیریت کرد.

گوشی ZTE همچنین به یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی مجهز است. این سیستم شارژ سریع با استانداردهای Quick Charge 4+ و PD 3.0 سازگار خواهد بود. این گوشی همچنین استاندارد نه چندان قدرتمند IP42 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده؛ به‌طوری که حتی پاشش قطرات آب نیز می‌تواند باعث آسیب دیدن گوشی شود.

گوشی ZTE Libero Flip

گوشی تاشوی جدید ZTE در سه رنگ سفید، طلایی و آبی روانه بازار ژاپن شده است. با این وجود کمپانی سازنده مجموعه گسترده و متنوعی از بک کاورها و قاب‌های مخصوص این گوشی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون را نیز به همراه این گوشی عرضه کرده تا خریداران تنوع بیشتری پیش روی خود داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*