کیت عکاسی دوربین شیائومی 14 اولترا - Xiaomi 14 Ultra

شیائومی 14 اولترا با این کیت تبدیل به دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌شود

پرچمدار جدید شیائومی 14 اولترا از یک کیت عکاسی ویژه برخوردار است. با این کیت دوربین، گوشی Xiaomi 14 Ultra به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

شیائومی به‌تازگی همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود از شیائومی 14 اولترا پرده‌برداری کرد. نسخه جدید گوشی پرچمدار شیائومی علاوه بر همه ویژگی‌های شاخص خود، یک کیت مختص به عکاسی از لایکا داشت که توجهات را به سمت خود جلب کرد. با این کیت، محصول جدید شیائومی شکل و شمایل یک دوربین عکاسی حرفه‌ای را به خود می‌گیرد. در ادامه بیشتر با جزئیات آن شوید.

کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا برای دوستداران عکاسی

کیت عکاسی دوربین شیائومی 14 اولترا - Xiaomi 14 Ultra

بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، شیائومی که پیش‌تر برای 13 اولترا کیت عکاسی ارائه داده بود، برای 14 اولترا هم این کیت را در دسترس قرار می‌دهد. بخش وصل‌شدنی این کیت دقیقاً یک­‌شکل با پنل پشتی این گوشی ساخته شده و از طریق پورت USB-C قابل اتصال است.

این وسیله جانبی هدف از این دارد که گوشی را به شکل یک دوربین حرفه‌ای در بیاورد و از دکمه شاتر، دکمه ضبط ویدیو و چرخانه‌هایی برای تنظیم شاتر، دیافراگم، وایت بالانس، ISO و… بهره می‌برد. دکمه ضبط ویدیو حتی می‌تواند شخصی‌سازی شود و برای انجام کارهای دیگر به کار گرفته شود.

کیت عکاسی دوربین شیائومی 14 اولترا - Xiaomi 14 Ultra

گذشته از این کنترل‌ها، یک باتری هم داخل این بخش وصل‌شدنی تعبیه شده است. این باتری که 1500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، نقش یک باتری پشتیبان بیرونی را ایفا می‌کند و در صورتی که شارژ گوشی از 80 درصد پایین‌تر برود، شروع به شارژدهی به آن می‌کند. این باتری سرعت شارژ بالایی هم دارد و از فست شارژ 90 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین با پورت USB در نظر گرفته شده، امکان شارژ همزمان این وسیله جانبی و خود گوشی وجود دارد.

با این وسیله جذاب، کاربر می‌تواند Xiaomi 14 Ultra را به‌صورت افقی بگیرد و تجربه‌ای شبیه به عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای را تجربه کند. باتری آن هم از طرفی دیگر خیال کاربر را از بابت شارژ این موبایل راحت می‌کند.

کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra

کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت حدود 139 دلار ارائه می‌شود. شنیده‌ها حکایت از این دارند که کیت مذکور نه فقط در چین، بلکه در بازارهای جهانی هم عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که این گوشی پرچمدار چینی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 16 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی و باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 90 وات برخوردار است. سیستم دوربین آن هم شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با دیافراگم متغیر، اولترا واید 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابری و پریسکوپ 50 مگاپیکسل با زوم 5 برابری می‌شود. ضمن این‌که در ناحیه جلو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را می‌توان پیدا کرد.

کیت عکاسی دوربین شیائومی 14 اولترا - Xiaomi 14 Ultra

نسخه اولترا شیائومی 14 در چین با قیمت بین 903 تا 1224 دلار بسته به نسخه عرضه می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این محصول شیائومی چه زمانی به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

همچنین بخوانید:
نمونه تصاویر خیره کننده از دوربین شیائومی ۱۴ اولترا این شما و این جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، رقیب قدرتمند پرچمداران سامسونگ از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*