روش اطلاع از آپدیت هایپر او اس - HyperOS شیائومی

از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟

شیائومی آپدیت سیستم عامل هایپر او اس را به مرور زمان عرضه می‌کند. در ادامه می‌بینید چطور می‌توانید از انتشار HyperOS برای گوشی خود مطلع شوید.

شیائومی مدتی قبل گوشی پرچمدار شیائومی 14 را به‌همراه سیستم عامل تازه توسعه یافته خود «هایپر او اس» (HyperOS) معرفی کرد. این سیستم عامل قرار است نه تنها جایگزین رابط کاربری MIUI شیائومی شود، بلکه در شکل‌دهی به اکوسیستم منحصر به فرد این غول فناوری چینی نقشی اساسی ایفا می‌کند. رفته‌رفته هم گوشی‌های بیشتری با این سیستم عامل روانه بازار می‌شوند که از جمله می‌توان به پوکو X6 پرو اشاره کرد. با آغاز عرضه این OS، کاربران گوشی‌های شیائومی کنجکاوند که بدانند گوشی‌ آن‌ها هم آپدیت هایپر او اس را دریافت می‌کند یا خیر. در ادامه راهکار موجود برای بررسی اپدیت هایپر او اس را مطرح می‌کنیم.

روش اطلاع از آپدیت هایپر او اس شیائومی

روش اطلاع از آپدیت هایپر او اس - HyperOS شیائومی

اگر گوشی از برندهای شیائومی، ردمی و پوکو دارید، برای این‌که از جزئیات دریافت به روزرسانی HyperOS باخبر شوید، می‌توانید برنامه‌ای تحت عنوان «MIUI Downloader & HyperOS» را از گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه دستگاه کاربر را تشخیص می‌دهد و اطلاعاتی جامع درمورد نسخه کنونی سیستم عامل آن ارائه می‌کند. برنامه مذکور همچنین پروسه جستجو و دانلود نسخه‌های پایدار جدید سیستم عامل برای دستگاه مورد نظر را آسان‌تر می‌کند و حتی کاربر از طریق آن امکان تعیین آلارم برای آپدیت های جدید را دارد.

روش اطلاع از آپدیت هایپر او اس - HyperOS شیائومی

اپلیکیشن MIUI Downloader & HyperOS بلافاصله پس از اجرا وضعیت سیستم عامل گوشی شما را اعلام می‌کند و نشان می‌دهد گوشیتان واجد شرایط دریافت آپدیت هایپر او اس شیائومی و اندروید 14 است یا خیر. با استفاده از آن، از عرضه یا عدم عرضه این آپدیت برای دستگاه خود مطلع می‌شوید و در صورتی هم که دستگاهتان هایپر او اس شیائومی را دریافت کند، اپلیکیشن به شما نوتیفیکیشن ارسال خواهد کرد.

علاوه بر این، می‌توانید به لیست گوشی های دریافت کننده آپدیت HyperOS نگاهی داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این لیست را نه خود شیائومی، بلکه فعالان حوزه گوشی‌های هوشمند جمع‌آوری کرده‌اند. اخیراً 60 گوشی دیگر به این لیست اضافه شدند و در گجت نیوز هم به پوشش این 60 گوشی جدید واجد شرایط آپدیت HyperOS پرداختیم. تا به اینجا شیائومی عرضه به روزرسانی هایپر او اس برای نسخه‌های مختلف شیائومی 13 و ردمی نوت 12 به‌علاوه تبلت شیائومی پد 6 را طی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳) تایید کرده است.