گوشی های آیفون طرح اصلی

همه چیز درباره گوشی های آیفون طرح اصلی ؛ آیا ارزش خرید دارد؟

همونطور که می‌دونید، محصولات شرکت اپل در دنیا محبوبیت فراوانی دارن و گوشی موبایل آیفون به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شه. افراد زیادی هم در ایران قصد خرید گوشی آیفون رو دارن، اما به علت قیمت بالای محصولات اپل و ممنوعیت ورود آخرین مدل‌ گوشی موبایل آیفون، این خواسته تبدیل به حسرت شده.

با این حال، اگه نگاهی به بازار بندازیم، مدل‌‌های مختلف گوشی طرح اصلی آیفون رو می‌بینید که شباهت ظاهری 100 درصدی به آیفون اصلی دارن؛ ولی آیا این گوشی‌های ارزون قیمت، ارزش خرید دارن؟

گوشی های طرح اصلی آیفون

گوشی‌های طرح اصلی آیفون توسط شرکت‌های چینی و ویتنامی با الهام از آیفون‌ اصلی ساخته میشن. این گوشی‌ها از نظر ظاهری، اندازه، رنگ، وزن و جنس بدنه، کاملا مشابه با محصول اورجینالن و تفاوت اونا رو با چشم نمیشه تشخیص داد؛ اما از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این گوشی‌ها با آیفون‌های اصلی متفاوتن و در ساخت اکثر این گوشی‌ها، پردازنده‌، حافظه‌، دوربین‌ و باتری ضعیف ‌تری به‌کار رفته. آیفون های کپی با رابط کاربری شبیه  iOS طراحی شده، اما در حقیقت دارای سیستم عامل اندرویده. این گوشی‌ها از قیمت خیلی پایین‌تری نسبت به آیفون‌های اصلی برخوردارن و همین باعث شده که خیلیا به خرید گوشی طرح اصلی فکر کنن.

مشاهده لیست قیمت و ویدیو بررسی تمامی مدل های گوشی طرح اصلی

گوشی های آیفون طرح اصلی

آیا گوشی های کپی آیفون خوب است؟

همونطور که می‌دونید در چند سال اخیر فروشنده‌های زیادی اقدام به واردات و فروش گوشی طرح اصلی کردن. تعداد کثیری از این گوشی‌ها بی نام و نشونن و هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات واقعی دستگاه در دسترس نیست. تبلیغات عجیب مثل : “با خرید یک گوشی، یک اپل واچ و یک ایرپاد هدیه بگیرید” در تصور ما فرصتی مناسب برای ساخت یک استایل لوکسه، اما کیفیت کالا موضوعیه که در کنار این تبلیغ، بهش پرداخته نمیشه. کیفیت گوشی طرح آیفون توسط شرکت سازنده اون تعیین میشه که اکثر این گوشی‌ها توی کشور چین ساخته شدن و فرقی با ماکت گوشی موبایل ندارن.

این وسط، چند شرکت ویتنامی و چینی هم اقدام به ساخت گوشی فول کپی با کیفیت باورنکردنی کردن و بازار رقابت در چند سال اخیر، داغ‌تر از همیشه‌ شده. جالبه بدونین که بعضی از این گوشی‌های کپی دارای رم و حافظه داخلی بالایی هستن و می‌تونن تمام نرم افزارها و بازی‌های سنگین رو اجرا کنن. این گوشی‌های دو سیم کارته هستن و در سامانه همتا ثبت میشن. شاید سوال شما هم باشه که چطور میشه فهمید یک گوشی، های کپی (High Copy) با وجود تشابه ظاهری با آیفون اصلی و بدون این‌که نامی از شرکت سازنده در آن نوشته شده باشه، متعلق به چه شرکتیه؟ مشخصات واقعی دستگاه چیه؟

گوشی های آیفون طرح اصلی

در پاسخ به این سوال باید بگیم تمام اطلاعات درج شده روی جعبه و بخش مشخصات دستگاه، مشخصات نمایشیه تا ظاهر گوشی طرح اصلی آیفون هیچ تفاوتی با نمونه اصلی اون نداشته باشه؛ در نتیجه، نمی‌تونیم مشخصات واقعی رو روی گوشی مشاهده کنیم. تنها روش مطمئن اینه که از فروشنده‌ای خرید کنید که قابل اطمینان باشه و مشتری‌‌های اون فروشگاه از خریدشون راضی باشن. همچنین داشتن گارانتی محصول، خیال مشتری رو از بابت کیفیت قطعات گوشی طرح اصلی راحت می‌کنه. فروشگاه اینترنتی ان‌ آی سی شاپ با کسب مجوزهایی مثل اینماد و نشان ملی و چند شعبه حضوری تاییدیه‌های لازم رو برای جلب اعتماد مشتریان فراهم کرده‌.  

چند سال تجربه کاری، ارائه محصولات باکیفیت، قیمت پایین محصولات، گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش از مهم‌ترین دلایل اعتماد مشتریان به فروشگاه ماست.

علت معروفیت گوشی های طرح، قیمت بسیار پایینشه. حالا اگه یک گوشی طرح آیفون با ظاهری کاملا شبیه گوشی اصلی تولید بشه که با هزینه کم، قابلیت‌های زیادی به شما بده و بتونید از اون به‌عنوان گوشی روزمره استفاده کنید، این محصول قطعا ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

گوشی های آیفون طرح اصلی

معرفی گوشی های طرح اصلی آیفون

شرکت کی اس یکی از سازندگان ویتنامی گوشی کپیه که علاوه بر قیمت پایین، کیفیت بسیار خوبی رو به مشتریان ارائه میده. آخرین محصولات رونمایی شده این شرکت، سامسونگ S23 ultra و آیفون 15 پرومکس هستن که طبق گفته شرکت کی اس، آیفون 15 پرومکس با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی  128 گیگابایتی تونسته گوشی فول کپی پرچمدار جهان رو تولید کنه. شباهت محصولات این شرکت به آیفون اصلی بی سابقه‌ هست و علاوه بر ظاهر گوشی، تمامی آپشن‌ها به ویژه اکشن باتن و داینامیک آیلند هم با جزئیات فراوان به این گوشی منتقل شده.

گوشی های آیفون طرح اصلی

بک گراندهای آیفون، قابلیت دارک مود، قابلیت سیری و تمام بخش‌های رابط کاربری توی این گوشی وجود داره.

آیفون 15پرومکس کی اس پرفروش‌ترین محصول فروشگاه ما هست و برند اصلی کی اس فقط توسط فروشگاه ما به فروش میرسه. بهترین راه حل برای تشخیص برند کی اس با مدل‌های مشابه کپی سخت افزار قدرتمند برند کی اس هست که توی اجرای نرم افزارها با سرعت خیلی بالاتر نسبت به گوشی های کپی دیگه بهتون سرعت میده. مهم‌ترین نکته درباره گوشی طرح که اکثر فروشگاه‌ها درباره اون موضوع بهتون دروغ میگن حافظه و رم هست. گوشی‌های کپی قابلیت تغییر دستی رم و حافظه رو دارن و همین موضوع باعث شده خیلی از فروشگاه‌ها با فریب دادن شما و نشون دادن حافظه‌های مجازی مثل 512 گیگ یا حتی یک ترابایت سعی در فریب دادن شما داشته باشن. بالاترین حافظه واقعی گوشی‌های فول کپی متعلق به برند کی اس و حافظه 128 گیگ هست که عدد نمایشی این حافظه میتونه تا هزار گیگ هم تنظیم بشه ولی حافظه واقعی نهایت 128 گیگ هست.

گوشی های آیفون طرح اصلی

بریم سراغ پرفروش‌ترین محصول بعدی

سامسونگ S23 ultra سوپر فول کپی هم از محصولات فوق‌العاده شرکت کی‌اس است. ظاهر این محصول بیشتر از 98% شبیه به گوشی اصلیه و همچنین در بحث دوربین، باتری و سخت افزار، حرف‌ زیادی برای گفتن داره.

شرکت کلون هم یکی از سازنده‌های گوشی طرح در چینه که محصولاتی با کیفیت پایین‌‌تر اما ارزان‌تر رو روانه بازار می‌کنه. ظاهر گوشی‌های طرح اصلی ساخت شرکت کلون تفاوتی با آیفون اورجینال نداره، اما در بحث سخت افزار، برتری محصولات شرکت KS مشهوده. همچنین تمامی لوازم جانبی آیفون از جمله گارد و گلس باید برای گوشی طرح اصلی هم قابل استفاده باشه؛ اما بعضی از گوشی‌های طرح اصلی بی‌کیفیت ساخت چین حتی از لحاظ رنگ، وزن و ابعاد با گوشی اصلی فرق دارن و با دیدن ظاهرش میشه کپی بودن گوشی رو تشخیص داد.

جالبه بدونید که محاسن زیادی در خرید آیفون طرح اصلی ساخت شرکت کی اس (KS) وجود داره. علاوه بر این‌که با هزینه پایین می‌تونید ظاهر یک گوشی لوکس رو داشته داشید، سخت افزار گوشی‌های طرح این کمپانی در چند سال اخیر خیلی قوی‌تر شده و با گوشی‌های میان‌رده برابری میکنه. آیفون فول کپی کی اس نیاز به هزینه‌های چند میلیونی برای رجیستر نداره و توی سامانه همتا ثبت میشن و هیچ مشکلی برای انتقال مالکیت گوشی موبایل پیش نمیاد. عملکرد مناسب و سخت افزار قدرتمند این دسته از گوشی‌ها باعث شده تا بتونن همه نیازهای مخاطب از یک گوشی موبایل رو برطرف کنن تا دیگر نیازی به خرید گوشی دوم در کنار گوشی کپی نباشه.

فروشگاه اینترنتی ان آی سی شاپ این امکان رو فراهم کرده تا مشتری‌ها با مشاهده تمام اطلاعات محصول، باکیفیت‌‌ترین گوشی آیفون 15 پرومکس کپی رو خریداری کنند.

سوالات متداول

آیفون کپی بعد از مدتی خاموش میشه؟ خیر. اگه محصولات بی‌کیفیت چینی رو تهیه کرده باشید این احتمال وجود داره؛ اما با خرید کالای باکیفیت و شناخته شده، جای نگرانی نیست.

دوربین آیفون کپی ضعیفه؟ توی ساخت بعضی از گوشی‌های طرح اصلی، دوربین‌های بی‌کیفیتی به‌کار رفته، اما در نسل جدید گوشی‌های طرح، پیشرفت چشمگیر دوربین گوشی مشهوده؛ به طور مثال آیفون 15 پرومکس کپی ساخت شرکت KS، با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی، تصاویر زنده‌ای رو برای کاربران ثبت میکنن. علاوه بر این، قابلیت‌هایی از جمله عکاسی پانوراما و پرتره هم در این گوشی وجود داره.

آیا ظاهر، رنگ و وزن گوشی طرح با گوشی اصلی یکسانه؟ بله! حتی اگه گوشی کپی، کنار گوشی اصلی گذاشته بشه و اونا رو مقایسه کنید نمیشه از هم تشخیصشون داد. البته بعضی از برندهای چینی مثل آیفون کپی ساخت شرکت SH، حتی ظاهر یکسانی با گوشی اصلی ندارن و رنگ و اندازه گوشی، با آیفون اصلی تفاوت داره.

در نهایت به این سوال می‌رسیم : “ آیفون طرح اصلی بخریم یا نه؟ “

خرید آیفون کپی تنها در صورتی خوبه که قبل از ثبت سفارش، تحقیق کافی کرده باشین و با داشتن اطلاعات کافی درباره انواع گوشی‌های طرح اصلی، بتونید گوشی باکیفیتی رو تهیه کنید. بله! یک گوشی موبایل با ظاهر لوکس، سخت افزار قدرتمند و قیمت پایین، ارزش خرید داره. فروشگاه اینترنتی ان آی سی شاپ ان این امکان را فراهم کرده تا بتونید باکیفیت‌ترین گوشی‌های طرح رو با گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر، می‌تونید با شماره 09921871836 با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی به آدرس @apple__nic با ما در ارتباط باشید.

ما همواره در تلاشیم تا بهترین تجربه خرید آنلاین رو برای شما فراهم کنیم.

با تشکر از حسن انتخاب شما.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.