تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا

این شما و این جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، رقیب قدرتمند پرچمداران سامسونگ

جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra منتشر شد. این عکس‌های رندر نشان می‌دهند که پرچمدار شیائومی یک تغییر بزرگ کرده است.

شیائومی 14 اولترا، یکی از گوشی‌های پرچمدار مورد انتظار، به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی اخیراً در تصاویر و شایعات مختلفی دیده شده است. حال، جدیدترین گزارش‌ها نگاهی بهتر به طراحی جلوی این گوشی پرچمدار ارائه می‌دهند که ظاهراً یک تغییر بزرگ را به همراه دارد.

نمایشگر منحنی از شیائومی ۱۴ اولترا کنار گذاشته می‌شود؟

روز چهارشنبه تصاویر رندر جدید گوشی Xiaomi 14 Ultra توسط وب‌سایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شد. این نشریه پیش از این نیز رندرهایی از طراحی قاب پشت گوشی آینده شیائومی را منتشر کرده بود و اکنون نگاه دقیقی به نمای جلویی آن را ارائه کرده است. این رندرها گوشه‌های گرد با حاشیه های باریک در هر چهار طرف صفحه نمایش را به تصویر می‌کشند. همچنین یک بریدگی پانچ هول در مرکز نمایشگر وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد.

تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا

جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا

با این حال نکته قابل توجهی که می‌توانیم مشاهده کنیم، وجود پنل نمایشگر تخت است. نسخه‌های قبلی مدل اولترا با صفحه نمایش خمیده در لبه‌های کناری عرضه شده بودند؛ اما این بار به نظر می‌رسد که غول فناوری چینی به‌خاطر یک صفحه نمایش تخت در شیائومی ۱۴ اولترا، از آن سبک طراحی صرف نظر کرده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، مدل 14Ultra اولین گوشی هوشمند پرچمدار برند شیائومی است که این تغییر را اعمال می‌کند.

براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود روی قاب جلویی از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED استفاده شود که نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز، رزولوشن +QHD و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌دهد. بریدگی پانچ هول روی نمایشگر ممکن است یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را برای سلفی و تماس‌های تصویری در خود جای دهد. علاوه بر این، قیمت شیائومی ۱۴ اولترا اخیرا فاش شده بود و امروز نیز نام دستگاه در پایگاه داده MIIT ظاهر شد که نشان می‌دهد فاصله زیادی با رونمایی از آن نداریم.

پیشینه خبر:
شیائومی ۱۴ اولترا هم مثل پرچمداران اپل و سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز است مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 14 اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها لو رفت شیائومی 14 اولترا با اقتدار وارد بنچمارک گیگ بنچ شد زمان رونمایی از گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*