رونمایی گوشی شیائومی 14 اولترا

زمان رونمایی از گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد

ظاهرا گوشی شیائومی 14 اولترا – Xiaomi 14 Ultra همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل 2024 در شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد.

به‌ادعای یک افشاگر چینی، شیائومی در اواخر ماه فوریه از گوشی 14 اولترا رونمایی خواهد کرد. این بازه زمانی، مصادف است با برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) در بارسلونا که از تاریخ هفتم اسفند آغاز به‌کار می‌کند. بنابراین هیچ بعید نیست که در این رویداد علاوه بر عرضه جهانی دو گوشی شیائومی 14 و 14 پرو، شاهد پرده‌برداری از مدل اولترا هم باشیم.

کمپانی چینی، پیش‌تر حضور خود در بارسلونا را تایید کرده بود و خیلی‌ها امیدوارند نه‌تنها موبایل و گجت‌های خانگی، بلکه خودرو برقی شیائومی SU7 را هم در آنجا ببینند.

اما درباره شیائومی 14 اولترا چه می‌دانیم؟ بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی دارای یک لنز با گشودگی دیافراگم متغییر (قابل تعویض بین f/1.6 و f/4.0) است. چنین چیزی را در شیائومی 14 و 14 پرو هم دیده بودیم؛ با این تفاوت که گشودگی دیافراگم آن‌ها بین f/1.4 و f/4.0 تغییر می‌کند. شایعاتی از وجود سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی هم در این گوشی شنیده می‌شود.

شیائومی همچنین یک کیت عکاسی را برای گوشی 14 اولترا تدارک دیده است؛ کاری که برای مدل 13 اولترا هم کرده بود. البته این‌بار شاید کیت دوربین، نقش یک باتری اکسترنال را هم ایفا کند و شارژدهی گوشی را افزایش دهد.

تا کمتر از یک ماه دیگر، از صحت این شایعات هیجان‌انگیز باخبر خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*