پژو ۲۰۷ استیشن

اولین تصویر از پژو ۲۰۷ استیشن ایران خودرو منتشر شد

اولین تصویر از شاهکار جدید ایران خودرو با نام پژو ۲۰۷ استیشن منتشر شد. با ما در بررسی شایعات پیرامون این محصول همراه باشید.

به‌تازگی تصویری از یک خودرو استیشن پژو در محوطه یکی از کارخانه‌های ایران‌ خودرو منتشر شده که اهالی خودرو را به شوک فرو برده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی شایعات پیرامون این عکس و این محصول می‌پردازیم.

پژو ۲۰۷ استیشن؛ یک شوخی یا یک واقعیت؟

پژو ۲۰۷ استیشن

خودرو پژو ۲۰۷ که سابقه تولید اولین نسل آن به سال ۲۰۰۶ میلادی بازمی‌گردد، حدود ۱۰ سال است که از خط تولید این کمپانی خودروسازی فرانسوی خارج شده و اما هنوز این محصول در داخل ایران تولید می‌شود.

طبق یک عکس منتشر شده، قرار است تا شرکت ایران خودرو نسخه جدیدی از یک محصول را با الهام از خودروهای استیشن واگن تولید کند. اگر این عکس و این ادعا صحت داشته باشد پس با این تفاسیر باید به‌زودی منتظر یک محصول جدید از ایران خودرو با الهام از پژو ۲۰۷ باشیم. کمپانی که پس از تولید نسخه صندوقدار این خودرو حال به سراغ طراحی جدیدی برای شکل و شمایل این خودرو رفته است و انگار دست‌بردار این محصول نیست.

البته در صورت صحت این شایعات یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن هم عرضه این محصول به‌منظور مقاصد مختلف و برای ارگان‌های خاصی است که تا حدودی تولید این خودرو را توجیه‌پذیر می‌کند. در هر صورت، باید منتظر بمانیم تا خود کمپانی ایران خودرو نسبت به این عکس و شایعات پیرامون آن واکنش نشان دهد و ببینیم آیا این محصول یک نسخه نهایی است یا تنها یک نمونه آزمایشی تولید شده مبتنی بر پلتفرم پژو ۲۰۷ است.