شیائومی14 اولترا

قیمت گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد؛ Xiaomi خیال گران فروشی ندارد!

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که شیائومی 14 اولترا – Xiaomi 14 Ultra بدون تغییر قیمت نسبت به شیائومی 13 اولترا عرضه خواهد شد.

پس از اینکه با انتشار جدیدترین تصاویر شیائومی 14 اولترا تغییرات طراحی آن آشکار شد؛ حالا قیمت این گوشی و عضو دیگر خانواده در اروپا فاش شده است. همسو با شایعات پیشین، این‌بار هم صحبت از برچسب قیمت 1099 یورویی برای شیائومی 14 است. اما شاید قیمت شیائومی 14 اولترا موضوع مهم‌تری باشد.

آن‌طور که پیداست، این گوشی دقیقا با همان قیمت شیائومی 13 اولترا، یعنی 1499 یورو به‌فروش خواهد رسید. ناگفته نماند که هر دو مدل معمولی و اولترا، تنها یک نسخه در اروپا خواهند داشت: به‌ترتیب 12/512 گیگ و 16/512 گیگ!

درباره رنگ‌بندی هم اطلاعاتی داریم. خریداران اروپایی شیائومی 14 می‌توانند بین سبز، مشکی و سفید یکی را انتخاب کنند؛ شیائومی 14 اولترا اما فقط در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود مراسم معرفی جهانی این دو گوشی روز ششم اسفند در بارسلونا برگزار شود. اما اگر می‌پرسید پس شیائومی 14 پرو این وسط چه شده، باید بگوییم که ظاهرا این مدل مختص بازار چین است و از مرزهای آن کشور خارج نخواهد شد.

همچنین بخوانید:
مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 14 اولترا، پرچمدار جدید چینی‌ها لو رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*