شیائومی 14 اولترا

شیائومی 14 اولترا با اقتدار وارد بنچمارک گیگ بنچ شد

امتیازات گوشی شیائومی 14 اولترا – Xiaomi 14 Ultra به‌طور باورنکردنی بالا بوده و نویدبخش ظهور یک پرچمدار بسیار قوی اندرویدی هستند.

ظرف چند روز گذشته اطلاعات مختلفی از پرچمدار جدید Xiaomi، گوشی شیائومی 14 اولترا منتشر شده که از رونمایی قریب‌الوقوع آن خبر داده‌اند. اخیرا مدیر کمپانی شیائومی هم در همین راستا تیزری از Xiaomi 14 Ultra را منتشر کرده که حاکی از معرفی این گوشی تا پایان ماه فوریه است.

در فاصله کوتاه باقی مانده تا رونمایی این گوشی اخبار متعددی از مشخصات فنی و قابلیت‌های این پرچمدار قدرتمند به گوشی می‌رسد که هریک جزئیات مختلفی از آن را لو می‌دهند. در این زمینه، به‌تازگی گوشی شیائومی 14 اولترا در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده و امتیازات بسیار جالبی را هم به ثبت رسانده است. با گجت نیوز همراه باشید تا در ادامه به بررسی این امتیازات بپردازیم.

در گجت نیوز بخوانید:

زمان رونمایی از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

امتیاز درخشان شیائومی 14 اولترا در تست گیک بنچ

گیک بنچ Xiaomi 14 Ultra

شماره مدل ثبت شده برای Xiaomi 14 Ultra در تست گیک بنچ، 24030PN60G است که در آن حرف G نشان‌دهنده مدل گلوبال گوشی است. این شماره مدل با نمونه‌های تخصیص داده شده به پرچمداران پیشین شیائومی نیز سازگاری کامل دارد. بر اساس جزئیات قابل مشاهده در این بنچمارک، پرچمدار آتی شیائومی از مادربردی با شماره کد Aurora بهره خواهد برد و هشت هسته با حداکثر سرعت کلاک 3.30 گیگاهرتز خواهد داشت. این تراشه همچنین از واحد پردازش گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد که طبیعتا حاکی از حضور تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در این گوشی است.

بر اساس اطلاعات تست گیک بنچ شیائومی 14 اولترا این گوشی همچنین از 16 گیگ رم هم بهره خواهد برد؛ هرچند که احتمالا شاهد عرضه آن در چندین کانفیگ مختلف خواهیم بود. علاوه بر این، پرچمدار آتی چینی‌ها همچنین به‌طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 14 هم مجهز خواهد بود.

شیائومی 14 اولترا

البته Xiaomi 14 Ultra ظاهرا در نسخه چهارم بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده و نه نسخه ششم که جدیدترین نسخه آن است. با این وجود امتیاز این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب برابر با 9317 و 26523 است که هردو بیش از اندازه بالا به نظر می‌رسند!

همچنین بخوانید:

شیائومی ۱۴ اولترا و هرآنچه می‌دانیم؛ از مشخصات فنی تا تاریخ رونمایی و قیمت

این گوشی همچنین تا کنون استانداردهای BIS و EEC و IMEI را نیز کسب کرده است. بعلاوه، Digital Chat Station، افشاگر سرشناس شبکه وایبو در چین نیز اعلام کرده که شیائومی 14 اولترا ممکن است از شارژ بیسیم 80 واتی پشتیبانی کند که آن را به محصولی بی‌همتا در این زمینه تبدیل خواهد کرد! علاوه بر این، از دیگر مشخصات لو رفته از این گوشی نیز می‌توان به صفحه نمایش 1440p که از چهار طرف خمیده است، حسگر مافوق صوت اثر انگشت، ارتباط ماهواره‌ای و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*