رکورد فروش شیائومی 14 - Xiaomi 14

سری شیائومی 14 با فروش فوق العاده خود، یک رکورد جدید را ثبت کرد

شیائومی 14، پرچمدار تازه عرضه شده این غول فناوری چینی رکورد فروش آن را شکست. Xiaomi 14 طی فقط ده روز به این رکورد دست پیدا کرده است.

غول فناوری چینی شیائومی اوایل آبان ماه سری شیائومی 14 شامل نسخه‌های استاندارد و پرو را به‌صورت رسمی به بازار معرفی کرد و در 31 اکتبر (9 آبان) این محصول جدید را رسماً به فروش گذاشت. بر اساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، گوشی پرچمدار شیائومی 14 از اولین روز فروش خود تا 10 نوامبر (19 آبان) موفق به ثبت رکوردی تازه در حوزه فروش شده است.

رکورد فروش سری پرچمدار شیائومی 14

رکورد فروش شیائومی 14 - Xiaomi 14

گزارش Wall Street Insights حکایت از این دارد که طی 10 روز اول عرضه سری شیائومی 14 مجموعاً 1.45 میلیون دستگاه از آن به فروش رفت؛ رقمی که رکوردی تازه برای گوشی‌های بالارده/پرچمدار این کمپانی چینی بر شمرده می‌شود. در این گزارش همچنین آمده است که شیائومی با دستیابی به این میزان فروش، برای چهل و چهارمین هفته کماکان در صدر بازار چین ماند. پس از این غول فناوری چینی، هواوی و آنر از لحاظ سهم بازار به‌ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شیائومی همچنین از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که در روز مجردها در چین با کسب درآمد 22.4 میلیارد یوان برابر با 3 میلیارد دلار رکوردزنی کرد. روز مجردها بزرگ‌ترین رویداد فروش در سراسر چین است که سالانه در 11 نوامبر دایر می‌شود و به‌عنوان یک فرصت برای دستیابی به فروش گسترده، اهمیت ویژه‌ای برای برندها دارد.

شیائومی 14، پرچمدار جدید این کمپانی در برابر بقیه محصولات پرچمدار بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌گیرد و اولین گوشی اندرویدی عرضه شده با این چیپ شرکت کوالکام است. همچنین مبتنی بر سیستم عامل تازه معرفی شده شیائومی با نام هایپر او اس کار می‌کند که قدم جدید این تولیدکننده گوشی در راستای ایجاد اکوسیستم اختصاصی خود برای کاربران است. دوربین سفارشی لایکا هم در کنار این‌ها قرار می‌گیرد تا Xiaomi 14 را به یک گزینه مدعی در بازار موبایل تبدیل کنند.

پس از معرفی دو نسخه استاندارد و پرو، حالا طرفداران انتظار نسخه اولترای پرچمدار جدید شیائومی را می‌کشند. اخیراً تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد و باید انتظار داشت این گوشی که یکی از بهترین‌ها در زمینه عکاسی خواهد بود، در سه‌ماهه اول سال 2024 رسماً در بازار چین به عرضه برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*