تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد

سرانجام تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد. Xiaomi 14 Ultra پیشرفته‌ترین موبایل از نظر فناوری دوربین و نمایشگر خواهد بود.

یکی از فعالان و افشاگران حوزه تکنولوژی اطلاعات جدیدی را از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا فاش کرده است. گوشی‌ساز چینی به‌تازگی از دو نسخه معمولی و پلاس خانواده شیائومی ۱۴ رونمایی کرده، ولی هنوز تاریخ رونمایی از نسخه اولترا این خانواده مشخص نشده است. موبایلی که از مدرن‌ترین فناوری‌های دوربین و نمایشگر بازار بهره می‌برد. حالا این افشاگر که با اکانت Digital Chat Station در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، مدعی شده که به تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا دست پیدا کرده است.

شیائومی ۱۴ اولترا، پیشرفته‌ترین موبایل برای عکاسی

گوشی Xiaomi 14 Ultra که براساس گزارش‌ها یکی از پیشرفته‌ترین موبایل‌ها برای عکاسی است، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ راهی بازار چین خواهد شد. این گوشی به سنسور دوربین فوق پیشرفته Sony LYT900 مجهز خواهد بود. سنسوری که از لنزی با دیافراگم متغیر بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

همچنین از نظر نمایشگر نیز یک نوآوری جذاب را یدک می‌کشد. در حالی که به یک پنل نمایشگر تخت مجهز شده، اما وقتی آن را در دست می‌گیرید حس می‌کنید که لبه‌های منحنی دارد. این همان فناوری نوآورانه‌ای است که سامسونگ تا حدی روی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا پیاده کرده است.

از دیگر امکانات گوشی پرچمدار شیائومی باید به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، ۱ ترابایت حافظه، رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین و سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*