اولین تصاویر واقعی شیائومی ۱۴ اولترا - Xiaomi 14 Ultra

اولین تصاویر واقعی شیائومی 14 اولترا را مشاهده کنید

پس از معرفی Xiaomi 14 Ultra، اولین عکس های واقعی آن منتشر شد. در ادامه می‌توانید تصاویر واقعی گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا را مشاهده کنید.

پس از این‌که طی چند وقت اخیر جزئیات مختلفی درمورد شیائومی 14 اولترا به بیرون درز پیدا کرد، شیائومی به‌تازگی به‌صورت رسمی از این گوشی رونمایی کرد. این نسخه جدید از گوشی پرچمدار شیائومی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود و بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، اخیراً کاربری در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) با نام «جیمز دی. وانگ» (James D. Wong) تصاویری را از آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید که می‌توانند دیدی بهتر از طراحی و ساخت این محصول جدید Xiaomi به شما ارائه بدهند.

تصاویر واقعی شیائومی 14 اولترا

در عکس های منتشر شده از Xiaomi 14 Ultra، آن را از زوایای مختلف می‌توان دید و قسمت‌هایی نظیر پنل پشتی، بخش دوربین‌ها و فریم به راحتی قابل مشاهده‌اند.

گفتنی است که شیائومی 14 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 16 گیگابایت رم و باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۹۰ وات بهره می‌برد. همچنین دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی سونی با دیافراگم متغیر، اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳.۲ برابری و پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۵ برابری برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

کیت عکاسی شیائومی 14 اولترا هم یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن است که جای توجه دارد. با این کیت می‌توان به اولترا شکل و شمایلی شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای داد. کیت مذکور همچنین یک باتری اضافی را هم به دنبال دارد که می‌تواند به‌عنوان پشتیبان برای باتری اصلی عمل کند.

در نهایت، شما کاربران گجت نیوز درباره تصاویر واقعی شیائومی 14 اولترا چطور فکر می‌کنید؟

از دست ندهید:
نمونه تصاویر خیره کننده از دوربین شیائومی ۱۴ اولترا این شما و این جدیدترین تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا، رقیب قدرتمند پرچمداران سامسونگ اولین تصاویر رسمی شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد؛ تفاوت اندک با نسل قبل از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*