مجیک بوک پرو 16

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو 16 با مشخصات قدرتمند رونمایی شد

برند آنر در فاصله چند روزه از مراسم MWC (کنگره جهانی موبایل) محصولات جدید خود را معرفی کرده که لپ تاپ قدرتمندی نیز در این میان به چشم ‌می‌خورد. در ادامه می‌توانید بررسی کامل مشخصات آنر مجیک بوک پرو 16 جذاب را بخوانید.

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو 16 جزو محصولات جدید این برند است که به تازگی رونمایی شده‌اند. این لپ تاپ با مشخصات فوق‌العاده خود قطعا در میان بهترین‌ها قرار خواهد گرفت و در نوع خود می‌تواند تهدید جدی برای رقبا باشد. در بخش اخبار تکنولوژی سایت گجت نیوز می‌توانید با مشخصات کامل این لپ تاپ آشنا شوید.

مجیک بوک پرو 16، قدرتمندترین لپ تاپ آنر تا به امروز است که از پردازنده جدید Core اولترا 7 اینتل قدرت می‌گیرد. علاوه بر موارد گفته شده این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی مجزا RTX 4060 انویدیا استفاده می‌کند. 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه نیز در کنار این جمع قدرتمند قرار می‌گیرند تا لپ تاپ جذاب مجیک بوک پرو 16 تشکیل شود.

مشخصات ظاهری مجیک بوک پرو 16

مجیک بوک پرو 16

این لپ تاپ با بدنه فلزی و رنگ سفید جذاب خود تبدیل به یک محصول چشمگیر شده که طبق گفته آنر، از فناوری رنگ‌آمیزی سه‌بعدی برای طراحی ظاهری استفاده شده است.

کیبورد این لپ تاپ در اندازه کامل بوده که در سمت راست نیز Numpad قرار دارد. همچنین یک ترک پد شیشه‌ای بزرگ در نظر گرفته شده تا کاربر در نهایت راحتی از آن استفاده کند. آنر برای این لپ تاپ در مجموع 6 بلندگو در نظر گرفته که طبق موارد اعلام شده از فناوری اسپیشیال آئودیو نیز پشتیبانی می‌کند.

دکمه اثر انگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده که فرآیند احراز هویت را آسان‌تر می‌کند. همچنین یک دوربین مادون قرمز نیز در قاب بالای نمایشگر تعبیه شده تا بتوان از آن در فرآیند احراز هویت با اسکن چهره استفاده کرد.

نمایشگر این لپ تاپ، 16 اینچی بوده و 500 نیت بیشینه روشنایی دارد. حاشیه‌های 3 میلی‌متری این نمایشگر را احاطه کرده‌اند که باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصد باشد. این نمایشگر از فناوری HDR و دیگر تکنولوژی‌های مختلف نمایشی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو

مجیک بوک پرو 16

در قلب این لپ تاپ، پردازنده  Core 7 اولترا 155H اینتل قرار دارد که جزو جدیدترین تراشه‌های این کمپانی آمریکایی شناخته می‎‌شود. این پردازنده با 16 هسته فیزیکی طراحی شده که نقطه قوت آن در واحد پردازش عصبی (NPU) جدیدی است که با هوش مصنوعی ادغام شده تا وظایف CPU و GPU را مدیریت کند.

پردازنده گرافیکی مجزا RTX 4060 انویدیا با 8 گیگابایت حافظه نیز در اختیار کاربر قرار دارد تا در فعالیت‌هایی مانند بازی و تولید محتوا هیچ اختلالی نداشته باشد.

باطری مجیک بوک پرو 75 وات ساعتی است که طبق گفته آنر می‌تواند حدود 10 ساعت فعالیت معمولی داشته باشد. وزن این لپ تاپ 1.86 کیلوگرم است که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و اندازه آن، سنگینی نسبتا معمولی را دارد.

مطالب مرتبط:
آنر از گوشی مجیک ۶ پرو به همراه تبلت پد ۹ پرو و یک محصول لوکس رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*