آنر مجیک 6 پرو

آنر از گوشی مجیک 6 پرو به همراه تبلت پد 9 پرو و یک محصول لوکس رونمایی کرد

در آستانه نمایشگاه MWC، آنر از گوشی مجیک 6 پرو، تبلت پد 9 پرو و موبایل لوکس آنر مجیک وی 2 RSR رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این محصولات آورده شده است.

مجیک 6 پرو پرچمدار جدید آنر است که ماه گذشته در چین معرفی شده و حالا امروز در آستانه مراسم MWC(کنگره جهانی موبایل) شاهد رونمایی جهانی این محصول جذاب هستیم. همراه این پرچمدار، تبلت پد 9 پرو همراه یک گوشی بسیار لوکس نیز در مراسم آنر رونمایی شد. در این بخش از اخبار فناوری سایت گجت نیوز به بررسی مشخصات محصولات جدید آنر خواهیم پرداخت.

مجیک 6 پرو، پرچمداری با دوربین حرفه‌ای

آنر مجیک 6 پرو

آنر این پرچمدار را با قدرت عکاسی حرفه‌ای ورزشی معرفی کرده و مشخصاتی که در ادامه از دوربین مجیک 6 پرو منتشر می‌کند، نشان‌دهنده وجود دوربینی با کیفیت است. دوربین مجیک 6 پرو از قابلیت AI Motion Sensing بهره می‌برد که به آن توانایی تشخیص حرکت و ثبت فریم‌های متعدد قبل از فشردن دکمه شاتر را می‌دهد تا بتواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

این پرچمدار از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری بهبود یافته 5600 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که امکان پشتیبانی از شارژ سیمی 80 وات و بی‌سیم 66 را دارد. مجیک 6 پرو در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد و زمان عرضه نیز از 8 مارس 2024 تعیین شده است.

مشخصات دوربین مجیک 6 پرو را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد:

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OVH9000
  • دوربین تله فوتو 180 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابری
  • دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار
  • دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی

تبلت پد 9 پرو آنر

آنر پد 9 پرو

آنر طی این رویداد از تبلت پد 9 پرو نیز رونمایی کرد که مشخصاتی در حد یک میان‌رده را دارد. این تبلت از سیستم عامل مجیک او اس به‌همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 6 نسل 1 و نمایشگر بزرگ 12.1 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می‌کند. لوازم جانبی که همراه این تبلت در باکس آن برای برخی کشورها عرضه خواهد شد، شامل قاب محافظ و قلم جادویی آنر است که فعلا مشخص نشده در کدام مناطق این لوازم جانبی در باکس دستگاه حضور خواهند داشت.

ناگفته نماند که طبق مشخصات منتشر شده این تبلت بیشتر مناسب بازی و استفاده شخصی طراحی شده است.

محصول لوکس آنر با طراحی بسیار جذاب

آنر مجیک 6 با طرح پورشه

محصول لوکسی که آنر برای مراسم امسال آماده کرده، گوشی هوشمند مجیک 6 با طراحی پورشه است که یک مدل بسیار مجلل به‌شمار می‌رود. آنر مجیک وی 2 RSR، با 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه با قیمت چشم‌گیر 2700 یورو وارد بازار خواهد شد. برند آنر زمان عرضه این گوشی لوکس را 18 مارس 2024 تعیین کرده که برای اولین بار در اروپا منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط:
گوشی های چینی آنر مجیک ۶ هم به ارتباط ماهواره ای مجهز می‌شوند + تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*