تلویزیون شیائومی EA43

تلویزیون شیائومی EA43 با قیمت 112 دلار معرفی شد

تلویزیون 43 اینچی شیائومی EA43 با قیمت فوق اقتصادی، حاشیه‌های بسیار باریک و پردازنده چهار هسته‌ای رونمایی شد.

شیائومی به‌تازگی از جدیدترین تلویزیون خود با نام EA43 رونمایی کرده که قیمت بسیار مناسبی دارد. این مدل دارای قاب فلزی با ساختار یونی‌بادی است که در محصولات پرچم‌دار این شرکت دیده می‌شود.

این تلویزیون دارای نمایشگر 43 اینچی تمام صفحه با رزولوشن فول اچ‌دی، حاشیه‌های باریک و نسبت 96.7 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه است. شیائومی EA43 از فناوری دیمینگ هیبریدی برای از بین بردن مشکلاتی نظیر سوسو زدن و محافظت از چشم در ساعت‌های طولانی استفاده برخوردار است.

تلویزیون شیائومی EA43

به‌لطف الگوریتم‌های خاصی که بازتولید رنگ و عمق میدان را برای ارائه تصاویر واقعی‌تر بهبود می‌بخشند، این تلویزیون می‌تواند کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را ارائه دهد. شیائومی EA43 به یک پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی مجهز شده و از وای‌فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز برای عملکرد روان پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون هم‌چنین دارای دو بلندگوی 8 واتی، رمزگشایی صوتی DTS-HD و سیستم صوتی متعادل هوشمند با 10 بخش داخلی است. تلویزیون شیائومی EA43 دارای دو درگاه USB، دو درگاه HDMI، یک پورت AV، یک پورت شبکه سیمی، یک درگاه آنتن و یک درگاه S/PDIF است. این محصول از رابط کاربری MUI TV 3.0 بهره‌مند شده که از حالت آفیس و حالت خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون EA43 شیائومی تنها 799 یوان (112 دلار) قیمت دارد و کاربرانی را هدف قرار داده که قصد دارند با صرف هزینه‌ای پایین، از تجربه‌ مناسب بصری بهره‌مند شوند.