S Pen گلکسی اس 24 اولترا

افزایش خلاقیت و بهره‌وری با هوش مصنوعی و S Pen در گلکسی اس 24 اولترا

جادوی هوش مصنوعی و ابزار کاربردی S Pen در گوشی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ، خلاقیت و بهره‌وری شما را افزایش خواهد داد.

امروزه کلید موفقیت ما، کشف و ارائه خلاقیت‌های فردی و افزایش بهره‌وری است و به همین خاطر به ابزارهایی نیاز داریم که به ما کمک کنند تا کارهای روزمره خود را سریع‌تر انجام دهیم و منجر به بروز خلاقیت و ایده‌های نو در ذهن ما شوند. یکی از این ابزارهای کاربردی و مفید، قلم S Pen سامسونگ است که نقش کلیدی در توانمندی شما در برابر حجم عظیمی از کارها و وظایف ایفا می‌کند. اس پن فقط یک قلم ساده نیست و باید آن را یک ابزار قدرتمند بدانیم که شما را در برابر چالش‌های روزمره، آماده می‌کند و باعث می‌شود بتوانید خلاقیت و استعدادهای درونی خود را کشف و شکوفا کنید.

در گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 24 اولترا، قلم S Pen قدرتمندتر و توانمندتر از همیشه شده و هوش مصنوعی سامسونگ در پرچمداران جدید سری S این شرکت کره‌ای، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به اس پن آورده است. به این ترتیب این قلم کاربردی با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین کاربردهای قبلی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از کار با گوشی های سامسونگ را به شما ارائه می‌کند و خلاقیت و بهره‌وری را به اوج می‌رساند.

کارکردهای ویژه S Pen در سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

در این مطلب قصد داریم هفت مورد از کاربردهای ویژه قلم S Pen سامسونگ در گوشی گلکسی اس 24 اولترا را به شما معرفی کنیم:

یادداشت‌برداری و برنامه‌ریزی کارهای روزمره

S Pen گلکسی اس 24 اولترا

ایده‌های جدید در هر زمان و مکانی ممکن است به ذهن شما خطور کند؛ چه در خانه خود مشغول تماشای تلویزیون باشید و چه در یک جلسه کاری حضور داشته باشید. در چنین شرایطی، لازم است با یادداشت‌برداری و مستندسازی تفکرات و ایده‌ها، آنها را در ذهن خود توسعه دهید. قلم هوشمند اس پن در Galaxy S24 Ultra به شما کمک می‌کند تا بتوانید به همان آسانی و روانی که روی کاغذ یادداشت‌برداری می‌کنید، نکات کلیدی ایده‌ها و وظایف روزانه خود را در گوشی خود یادداشت کنید. با این قلم هوشمند در کمترین زمان ممکن به ایده‌ها و برنامه‌های روزمره خود نظم می‌دهید و قدمی برای بهره‌وری بیشتر برمی‌دارید.

قلم اس پن در گوشی های سامسونگ با اپلیکیشن Samsung Notes کار می‌کند و بلافاصله بعد از این که آن را از گوشی خود خارج می‌کنید، منوی دستورات Air Command را مشاهده خواهید کرد. این منو، دسترسی به ابزارها و میانبرهای قلم را پیش روی شما قرار می‌دهد و همچنین می‌توانید تصاویر یا ضبط صدا را اضافه کنید و به این ترتیب کیفیت یادداشت‌های خود را ارتقا ببخشید. این یادداشت‌ها در یک فضای ابری امن ذخیره می‌شوند و هر زمانی که به آنها نیاز داشتید می‌توانید آنها را مشاهده و مرور کنید.

سازماندهی و نظم بخشیدن به یادداشت‌ها

فضای کسب و کار امروزی، بسیار پرسرعت پیش می‌رود و خیلی وقت‌ها برای رفتن به جلسه بعدی، فقط به اندازه یادداشت کردن نکات مهم جلسه قبلی فرصت دارید. در این شرایط، قابلیتی با عنوان دستیار یادداشت یا Note Assist وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به شما کند. این قابلیت برای اولین بار در سری گوشی های گلکسی S24 سامسونگ ارائه شده و در آن، هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ، خلاصه‌نویسی، قالب‌بندی و حتی ترجمه محتوای یادداشت‌های شما را بر عهده می‌گیرد. با چنین قابلیتی، تمامی یادداشت‌های شما به‌شکل مرتب و منظم، سازماندهی می‌شوند و می‌توانید آنها را به‌آسانی پیدا کنید.

با قابلیت دستیار یادداشت، دیگر لازم است برای مرتب کردن و خوانا کردن یادداشت‌هایتان وقت بگذارید. این قابلیت هوشمند بدون هیچ دردسری، نوشته‌ها و صورت جلسه‌های مهم شما را ثبت می‌کند، لیست می‌سازد و حتی قدم‌های بعدی را برای شما برنامه‌ریزی می‌کند. با این اوصاف، شما وقت ارزشمند خودتان را برای افزایش بهره‌وری در سایر وظایف و کارها، صرف خواهید کرد.

حاشیه‌نویسی، گزینش و جداسازی نوشته‌ها

با مراجعه به منوی Air Command قلم S Pen در گوشی گلکسی اس 24 اولترا می‌توانید ابزار Smart Select را نیز مشاهده کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و راحت، دور هر چیزی را روی صفحه نمایش گوشی خود، خط یا شکل بکشید و آن را از سایر بخش‌ها جدا کنید. همچنین بعد از جدا کردن بخش مورد نظر تصویر، می‌توانید از این بخش یا متن استفاده کنید یا یادداشتی را به حاشیه آن اضافه کنید.

منوی Pop-up در بخش اسمارت سلکت نیز امکان ثبت کردن نظر یا دیدگاه خود در کنار هر چیزی را در دسترس شما قرار می‌دهد. ابزار Smart Select در منوی قلم اس پن سامسونگ، یک همراه جدید و دوست‌داشتنی برای علامت‌گذاری سریع و راحت روی تصویر یا نوشته‌ها است.

امکان جست‌وجو با قابلیت جدید Circle-to-Search و گوگل

S Pen گلکسی اس 24 اولترا

هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ و قابلیت جدید Circle-to-Search در گلکسی اس 24 اولترا به شما کمک می‌کند تا دیگر برای پیدا کردن اطلاعات مد نظر خود، نیازی به تایپ کردن‌های طولانی نداشته باشید. فقط کافی است دور هر چیزی که می‌خواهید با قلم S Pen یک دایره بکشید و اطلاعات مورد نظر خود را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا کنید. در واقع با کشیدن یک دایره به کمک قلم S Pen گوشی به دور هر سوژه یا متن یا تصویری که به دنبالش هستید، یک پنجره جداگانه با نتایج جستجوی گوگل برای شما به نمایش درمی‌آید.

ترجمه متن به بیش از 30 زبان زنده دنیا

در دنیای امروزی، اهمیت به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و توانایی صحبت کردن به زبان‌های مختلف، به‌دلیل گستردگی روزافزون ارتباطات جهانی، بسیار بیشتر از همیشه شده است. وقتی با مشتریان خارجی کار می‌کنید یا همکارانی دارید که به زبان متفاوتی با شما صحبت می‌کنند، قابلیت ترجمه یا Translate در منوی Air Command قلم اس پن به کمک شما می‌آید و نقش یک مترجم حرفه‌ای را برایتان ایفا می‌کند. با این قابلیت فقط کافی است زبان مبدا و مقصد خودتان را انتخاب کنید و با قلم S Pen روی متن یا کلمه مورد نظرتان نگه دارید تا به‌صورت لحظه‌ای بتوانید ترجمه آن را مشاهده کنید.

مترجم سامسونگ از بیش از 30 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید ایمیل‌ها، اسناد و حتی گفتار را با انتخاب آیکون بلندگو، فورا ترجمه کنید.

یادداشت‌برداری روی صفحه قفل گوشی

پس از این‌که به قلم S Pen تسلط پیدا کردید و با گزینه‌های منوی Air Command قلم اس پن در گوشی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ، حالا باید به سراغ منوی ویژگی های پیشرفته یا Advanced Features در تنظیمات برویم. در این بخش نیز می‌توانید گزینه‌های زیادی را مشاهده کنید که از جمله آنها باید به گزینه یادداشت برداری روی صفحه خاموش یا Screen off memo اشاره کنیم. با فعال کردن این قابلیت می‌توانید بدون این که نیازی باشد قفل صفحه گوشی خود را باز کنید، روی صفحه نمایش خاموش گوشی یادداشت‌برداری کنید.

برای این منظور کافی است قلم اس پن را از محل خود خارج کنید و برنامه‌های مهم خود مثل زمان جلسه یا تاریخ ارائه پروژه‌های کاری را روی صفحه نمایش خاموش گوشی خود بنویسید.

تنظیم ژست‌های حرکتی

S Pen گلکسی اس 24 اولترا

قلم اس پن سامسونگ به بلوتوث مجهز شده و می‌توانید از آن در برخی از اپلیکیشن‌های منتخب به‌عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید و کارایی آن را به حداکثر برسانید. برای این کار کافی است کلید روی قلم را بفشارید تا منوی Air Actions ظاهر شود و در این قسمت می‌توانید همه ژست‌های حرکتی موجود را مشاهده کنید.

وقتی می‌خواهید برای تبلیغ کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی یک عکس سلفی بگیرید یا برای عکاسی کمپین‌های تبلیغاتی خود از گوشی روی سه‌پایه استفاده کنید یا ضبط ویدیو را شروع و متوقف کنید، ژست‌های حرکتی قلم S Pen در اپلیکشن دوربین به کمک شما می‌آیند و کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند. همچنین برای این که نگاهی دقیق‌تر روی محتوای صفحه داشته باشید، می‌توانید قلم را در جهت عقربه‌های ساعت حرکت بدهید تا روی صفحه گوشی بزرگنمایی کنید. برای تعویض جهت دوربین نیز کافی است قلم را به بالا و پایین بکشید.

وقتی قصد دارید به جلسه کاری مهمی بروید، با یک کلیک قلم S Pen می‌توانید اسلایدهای پاورپوینت خود ارائه دهید یا برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا، می‌توانید از قابلیت Samsung DeX روی یک نمایشگر بزرگتر بهره ببرید و ارائه خود را به‌خوبی به مخاطبان خود نمایش دهید.

امروزه کاربران بیشتر کارهای روزمره خود را با گوشی هوشمند انجام می‌دهند و قلم S Pen نیز به شما کمک می‌کند تا حتی کارهای بیشتری را انجام دهید. این قلم هوشمند و همه کاره باعث می‌شود یادداشت‌برداری روی صفحه نمایش تخت و روشن گوشی گلکسی اس 24 اولترا تبدیل به یک تجربه لذت‌بخش شود و عملکرد گوشی شما را به سطح جدیدی ارتقا دهد. اس پن سامسونگ این توانایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ایمیل‌های خود را با دست بنویسید، دست‌خط خود را به متن تبدیل کنید و تمام ایده‌هایتان را خیلی آسان و سریع روی بوم خالی گوشی پیاده‌سازی نمایید.

همچنین بخوانید:
سامسونگ با هوش مصنوعی دوربین گوشی های سری گلکسی S24 را دگرگون کرده است تماشا کنید: تست سقوط سامسونگ گلکسی S24 اولترا دگزومارک: گلکسی S24 Ultra بهترین نمایشگر موبایل جهان را دارد
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*