تست سقوط گلکسی S24 اولترا

تماشا کنید: تست سقوط سامسونگ گلکسی S24 اولترا

گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در تست سقوط سربلند بیرون آمد. اکنون شما را دعوت می‌کنیم این ویدیوی جذاب از تست سقوط گلکسی اس 24 اولترا را مشاهده کنید.

سامسونگ مدتی پیش جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 24 اولترا را معرفی و به بازار عرضه کرد. در این مدت صحبت‌های زیادی در مورد عملکرد این گوشی جذاب و قدرتمند در بخش‌های مختلف شده، اما امروز می‌خواهیم در مورد مقاومت آن در برابر سقوط از ارتفاع صحبت کنیم.

به‌تازگی ویدیویی از تست سقوط سامسونگ گلکسی S24 اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد سوگلی جدید سامسونگ عملکرد بسیار خوبی را در این تست مقاومت از خود نشان داده است. گلکسی اس 24 اولترا روی صفحه نمایشگر خود از محافظ Corning Gorilla Armor استفاده می‌کند که بنا بر ادعای سامسونگ، مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب‌های مختلف ارائه می‌کند. شرکت کورنینگ نیز ادعا کرده محافظ گوریلا آرمور به‌طور قابل توجهی در مقایسه با شیشه‌های محافظ معمولی، مقاوم‌تر است.

همچنین گلکسی اس 24 اولترا دارای قاب تیتانیومی است که در برابر خراشیدگی، مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست سقوط پرچمدار جدید سامسونگ را مشاهده کنید:

ویدیوی تست سقوط سامسونگ گلکسی S24 اولترا

همانطور که در این ویدیو مشاهده کردید، گلکسی اس 24 اولترا در مجموع در تست سقوط عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. در سقوط از ارتفاع از سمت نمایشگر، ما می‌توانیم یک ترک و شکستگی جزئی را روی صفحه نمایش ببینیم و با تکرار این تست، ترک‌ها و شکستگی‌های بیشتری روی نمایشگر ظاهر می‌شود. با وجود این ترک‌ها و آسیب‌ها، باز هم نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا به خوبی به کار کردن ادامه می‌دهد و اختلالی در عملکرد آن به وجود نمی‌آید.

اما اوج هنر سامسونگ را می‌توانیم در مقاومت پنل پشتی مشاهده کنیم. در سقوط از ارتفاع از سمت پنل پشتی، ما می‌بینیم که پنل پشتی گلکسی اس 24 اولترا آسیب خاصی نمی‌بیند و حتی لنزهای دوربین‌ها نیز دچار صدمه نمی‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*