محافظ جدید Corning Gorilla Armor

محافظ جدید Corning Gorilla Armor برای نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا معرفی شد

با اعلام شرکت سامسونگ و کورنینگ، نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا از محافظ جدید Corning Gorilla Armor بهره می‌برد؛ اما گوریلا آرمور چه مزیتی نسبت به قبل دارد؟

با اعلام شرکت‌های سامسونگ الکترونیکس و کورنینگ، محافظ جدید Corning Gorilla Armor برای نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا معرفی شده است. گوریلا آرمور به‌عنوان محصول جدید شرکت کورنینگ، محافظی است که روی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra سامسونگ به‌کار می‌رود و ترکیب بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای از دوام و وضوح تصویر را ارائه می‌کند. این فناوری نوین و پیشرفته، تجربه بصری روشن‌تر و شفاف‌تری را در زیر نور مستقیم آفتاب ارائه خواهد کرد و موجب مقاومت بیشتر نمایشگر در برابر آسیب‌های ناشی از برخوردها و خط و خش‌ها می‌شود.

کوانگ جین بائه، رئیس تیم تحقیق و توسعه مکانیکی بخش تجربه موبایل سامسونگ (MX) در خصوص همکاری با شرکت کورنینگ و استفاده از محافظ جدید Corning Gorilla Armor اظهار کرد همکاری سری گلکسی اس سامسونگ و گوریلا گلس کورنینگ، پیشرفت‌های چشمگیری را در زمینه افزایش دوام و مقاومت محصولات به‌دنبال داشته است. با این همکاری، امکان جدیدی برای کاربران به‌وجود می‌آید تا با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری از محصولات ما استفاده کنند.

محافظ جدید Corning Gorilla Armor چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوریلا آرمور، نوع جدید و متفاوتی از شیشه محافظ برای نمایشگر گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که میزان انعکاس نور را تا 75 درصد نسبت به شیشه‌های معمولی کاهش می‌دهد. به این ترتیب خوانایی نمایشگر، به‌خصوص در محیط‌های روشن و در زیر نور مستقیم خورشید، به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا با این ماده جدید، دوام بسیار بیشتری در مقایسه با نسل قبلی خواهد داشت و در تست‌های ‌آزمایشگاهی انجام شده توسط Corning هم نشان داده که استحکام و دوام فوق‌العاده‌ای نسبت به شیشه‌های محافظتی آلومینوسیلیکات رقیب داشته است.

محافظ جدید Corning Gorilla Armor

کورنینگ برای سنجش مقاومت استثنایی این لایه محافظ جدید در برابر خراشیدگی و ساییدگی به سراغ یک آزمایش پیشرفته با عنوان Scratch Bot رفته تا حتی خراش‌های کوچک ناشی از آسیب‌های روزانه را نیز شبیه‌سازی کند. گوریلا آرمور در این آزمایش دقیق و نوین بدون هیچ خراش قابل مشاهده‌ای، سربلند بیرون آمد. به این ترتیب این محافظ جدید نسبت به شیشه‌های آلومینوسیلیکات، تا چهار برابر مقاومت بیشتری در برابر خراشیدگی از خود نشان می‌دهد.

کورنینگ Gorilla Armor به‌طور میانگین از 25 درصد مواد بازیافتی پیش‌مصرف تشکیل شده که توسط UL Solutions مورد تایید قرار گرفته است. این تاییدیه با رویه اعتبارسنجی ادعاهای زیست‌محیطی UL2809-2 برای مواد بازیافتی نیز مطابقت دارد. دیوید ولاسکوئز، معاون و مدیر کل کورنینگ گوریلا گلس در رابطه با محصول جدید این شرکت اظهار کرد:

محافظ جدید Gorilla Armor به‌وسیله مهارت‌های تحقیقاتی و مهندسی کورنینگ با همراهی و همکاری طراحی کاربرمحور سامسونگ و تمرکز بر تجربه کاربری رضایت‌بخش، طراحی و عرضه شده است. این نوآوری جدید، نیاز کاربران برای دوام بیشتر دستگاه‌هایشان را برآورده می‌کند و به تقاضای فزاینده برای قابلیت‌های بصری بهتر و تجربه گوشی‌های همراه آینده در زمان حال، پاسخ می‌دهد.

بعد از جشن سالگرد همکاری دو شرکت کورنینگ و سامسونگ، حالا شاهد مجهز شدن نمایشگر گوشی گلکسی اس 24 اولترا به محافظ جدید Corning Gorilla Armor هستیم. گفتنی است شرکت‌های سامسونگ و کورنینگ در سال گذشته پنجاهمین سالگرد همکاری خود را جشن گرفته بودند. نخستین بار در سال 1973 میلادی بود که این دو شرکت، یک همکاری مشترک را جهت ارائه و دسترسی بیشتر کاربران تلویزیون در کشور کره جنوبی آغاز کردند. این روحیه همکاری برای نیم قرن ادامه‌دار بوده و فناوری گوریلا گلس شرکت کورنینگ تاکنون در انبوهی از دستگاه‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت.

شیشه‌های مقاوم کورنینگ از اولین گوشی های هوشمند گلکسی تا جدیدترین مدل‌های سامسونگ از جمله سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 که از محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده می‌کنند، به‌کار رفته‌اند. حالا با استفاده از محافظ جدید Corning Gorilla Armor، طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا یک قدم بزرگ دیگر در راستای همکاری دو شرکت سامسونگ و کورنینگ برداشته است تا نوآوری‌های سطح بالا و مهمی را در صنعت لوازم الکترونیکی موبایل خلق کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*