نمایشگر گلکسی S24 Ultra

دگزومارک: گلکسی S24 Ultra بهترین نمایشگر موبایل جهان را دارد

آزمون‌های دگزومارک نشان می‌دهد گوشی گلکسی S24 Ultra سامسونگ به بهترین نمایشگر موبایل در جهان مجهز شده و بی‌همتا است.

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ به‌خصوص به‌خاطر عملکرد استثنایی دوربینش، مورد تحسین گروه دگزومارک قرار گرفته است. هرچند نتوانسته رتبه نخست آزمون‌های این گروه را کسب کند. اما به نمایشگر گلکسی S24 Ultra که می‌رسیم، کیفیت بی‌نظیری را ارائه می‌کند که نسبت به تمام گوشی‌های بازار متمایز است.

به‌گزارش دگزومارک که به‌خاطر بررسی‌های عمیق روی گوشی‌های هوشمند مشهور است، امتیاز کلی ۱۵۵ را به صفحه نمایش جدیدترین پرچمدار سامسونگ داده است. این یک امتیاز بالاتر از دو گوشی گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو خواهد بود که پادشاهان پیشین DxOMark محسوب می‌شوند.

گلکسی S24 Ultra، پادشاه جدید نمایشگرهای موبایل

نمایشگر گلکسی S24 Ultra

جذاب‌ترین موبایل سامسونگ که زمان زیادی از معرفی آن نگذشته، از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی بهره می‌برد. نمایشگری که به فناوری LTPO و نرخ تازه‌سازی 120Hz مجهز است و به‌لطف این فناوری‌ها، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نمایشگر، پوشش ضد انعکاس روی آن است که عملکرد عالی را دارد. این پوشش باعث شده گوشی سامسونگ حتی زیر شدیدترین نور مستقیم هم بتواند بدون کوچک‌ترین تأثیری بدرخشد. یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل توجه این نمایشگر، کاهش سوسو زدن مؤثر آن با افزایش فرکانس PWM است که به تجربه مشاهده راحت‌تر آن کمک می‌کند.

نمایشگر این گوشی موفق شده سربلند از آزمون‌های مختلف دگزومارک بیرون آید و امتیاز چشمگیر ۱۵۶ را برای کیفیت نمایش اجسام متحرک کسب کند. در خوانایی هم امتیاز قابل توجه ۱۶۱ را به‌دست آورده است. عملکرد نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا نشان می‌دهد که سامسونگ به تعهد خودش مبنی بر ارتقای فناوری و تجربه کاربری استوار است. صفحه نمایش گوشی جدید آن‌ها نه تنها از استانداردهای لازم برخوردار است، بلکه چیزی فراتر از آن‌ها را ارائه می‌کند.