سامسونگ گلکسی S24 پلاس

نتایج تست باتری گوشی گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ منتشر شد

نتایج تست باتری گلکسی اس 24 پلاس – Galaxy S24 Plus نشان می‌دهد ماندگاری شارژ این گوشی به‌خوبی سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس نیست؛ اما باز هم قابل قبول است.

گلکسی +S24 یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی دارد که یعنی ظرفیت آن 200 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از +S23 است. پنل LTPO این گوشی اما محتوا را با رزولوشن +QHD نمایش می‌دهد که وضوح به‌مراتب بالاتری از پنل 1080p مدل قبلی و به همان نسبت، مصرف انرژی بیشتری دارد. با این تفاصیل، فکر می‌کنید در تست باتری گلکسی اس 24 پلاس چه نتایجی به‌دست می‌آید؟

وب‌سایت GSMArena مثل همیشه، باتری این گوشی جدید سامسونگ را هم تست کرده؛ این کار با اپ viSer و روی نسخه اگزینوس 2400 گلکسی S24 پلاس انجام شده است.

تست باتری گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

بر این اساس، مدت‌زمان کارکرد فعال این گوشی 12 ساعت و نیم است؛ یعنی چیزی حدود 1 ساعت و 20 دقیقه کمتر از گلکسی S23 پلاس!

ولی در یکی از آیتم‌ها که شاید مهم‌ترین آن‌ها هم باشد، گوشی جدید برتر ظاهر شد. آن‌طور که نتایج نشان می‌دهد، شارژ باتری گلکسی اس 24 پلاس هنگام پخش مداوم ویدیو، 2 ساعت بیشتر دوام می‌آورد. مدت‌زمان مکالمه تلفنی این گوشی اما حدود 5 ساعت کمتر، تایم گیمینگ آن تقریبا 2 ساعت و نیم کمتر و مدت وبگردی‌اش نیم ساعت کمتر از مدل پیشین است.

در تصویر بالا می‌توانید ظرفیت باتری و نتایج ثبت شده در تست باتری گلکسی S24 پلاس را با چند گوشی هم‌رده رقیب، مقایسه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*