محصولات ام وی ام مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

خودروهای خوش‌قیمت ام وی ام مدیران خودرو به نمایشگاه خودرو تهران آمدند

خودروهای برند ام وی ام مدیران خودرو مهمان نمایشگاه خودرو تهران 1402 شده‌اند. در ادامه نگاهی به محصولات MVM در اتو اکسپو تهران خواهیم داشت.

جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که مدیران خودرو با محصولات برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه خودرو تهران یا همان اتو اکسپو تهران 1402 حضور پیدا کرد. گذشته از فونیکس و اکستریم که برندهای بالارده‌تر این خودروساز بخش خصوصی‌اند، ام وی ام هم کماکان گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر مختلفی برای ارائه به مشتریان دارد. در ادامه محصولات MVM در این نمایشگاه را به‌طور مختصر معرفی می‌کنیم.

محصولات ام وی ام در نمایشگاه خودرو تهران

ایکس 22 پرو مدیران خودرو در اتو اکسپو تهران

محصولات ام وی ام مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

ایکس 22 پرو بین ارزان‌ترین محصولات کنونی مدیران خودرو جا دارد؛ وقتی تیگو 8 پرو از برند فونیکس این شرکت دست کم با قیمت حدود 1 میلیارد و 800 میلیون تومان از کارخانه عرضه می‌شود و قیمت آن در بازار آزاد به‌راحتی از مرز 2 میلیارد و 500 میلیون می‌گذرد. مدیران خودرو کراس اوور ام وی ام ایکس 22 را اواسط دهه 90 عرضه کرده بود و نهایتاً سال 1400 نسخه فیس لیفت آن با نام ایکس 22 پرو را روانه بازار کرد. ایکس 22 در چین با نام تیگو 3X شناخته می‌شد و ایکس 22 پرو هم که در اصل نسخه پلاس تیگو 3X است، با طراحی، امکانات و پیشرانه‌ای جدید جای آن را گرفته.

ایکس 33 کراس

ایکس 33 کراس یکی دیگر از کراس اوورهای جمع و جور ارزان‌تر برند ام وی ام است که تلاش شده با جدیدترین طراحی، امکانات و پیشرانه ممکن در این محدوده قیمت پیش رو مشتریان قرار بگیرد. این خودرو که در محدوده قیمتی 1 میلیارد تومان قرار دارد، در نسخه دنده‌ای و اتوماتیک عرضه شده است. نسخه دنده‌ای X33 کراس از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی 116 اسب بخاری با گیربکس دستی 5 سرعته بهره می‌برد. نسخه اتوماتیک آن هم یک موتور 1 لیتر 3 سیلندر توربوشارژ 112 اسب بخاری با یک گیربکس اتوماتیک سی‌وی‌تی را برای تامین قوای محرکه به کار می‌گیرد.

ام وی ام ایکس 55 پرو در نمایشگاه خودرو تهران

محصولات ام وی ام مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

ایکس 55 پرو، یکی دیگر از محصولات سری ایکس ام وی ام هم پا به اتو اکسپو تهران گذاشته است. این خودرو به‌عنوان نسخه فیس لیفت ایکس 55 معمولی، هم طراحی جدید نمای بیرونی و هم به‌روزرسانی در امکانات و قوای محرکه را به دنبال دارد. این کراس اوور زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که می‌تواند 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس سی‌وی‌تی با 9 دنده مصنوعی نیرو محرکه را به چرخ‌های جلو هدایت کند.

آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت هم جزو محصولات موجود در غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودرو تهران بوده است. پس از این‌که آریزو 5 معمولی امتحان خود را در بازار ایران پس داد، مدیران خودرو تصمیم به عرضه نسخه اسپرت یا S این سدان گرفت. آریزو 5 اسپرت حالا با طراحی هیجان‌انگیز جوان‌پسند، کابین نسبتاً مجهز و موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توروشارژ 147 اسب بخاری در دسترس قرار دارد.