مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

برندگان عکاسی ماکرو در مسابقه بین المللی عکاسی از باغ معرفی شدند

برندگان بخش عکاسی ماکرو در مسابقه بین المللی عکاسی از باغ به صورت رسمی اعلام شدند. این رقابت، زیبایی‌های دنیای گیاهان و باغ‌ها را به واسطه عکاسی ماکرو به تصویر می‌کشد.

بخش ماکرو که با نام “Macro Art Photo Project” شناخته می‌شود، در واقع بخشی از International Garden Photographer of the Year است؛ رقابتی سالانه که در آن، بهترین تصاویر از باغ، گیاه و گل انتخاب می‌شود. در کنار رقابت اصلی (که تا اواخر اکتبر امکان شرکت در آن وجود دارد)، سه جایزه فصلی هم وجود دارد که در مقیاس کوچکتر اهدا می‌شود.

امسال، آن پروژه‌های کوچکتر شامل تصاویر سیاه و سفید، طبیعت بی‌جان و عکاسی ماکرو می‌شوند. برندگان مربوط به پروژه طبیعت بی‌جان تا اوایل سپتامبر (شهریور) معرفی نخواهند شد، در حالی که نفرات اول در دسته‌های کوچکتر دیگر اعلام شده است.

مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

در بخش ماکرو، “Petar Sabol” با ثبت تصویری بسیار زیبا از حشره‌های یک‌روزه (که با نام سربازهای کانادایی هم شناخته می‌شوند) بر روی کوکنار موفق به کسب جایزه نفر اول شد. البته این تنها عکس بسیار زیبای این مسابقه نبود و نمای نزدیک”Richard Kubica” از یک عنکبوت در حال پرش، عکسی سورئال از دو برگ که مشابه یک جفت سیب هستند و همین‌طور کلوزآپ پرجنب‌وجوش از خزه‌ای که ظاهری مشابه کرانه‌های آتش دارد، از دیگر عکس‌های بسیار زیبا در بخش ماکرو هستند.

مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

برندگان بخش ماکرو در حالی معرفی می‌شوند که اوایل سال جاری میلادی، بهترین‌های رقابت فصلی Black & White نیز معرفی شده بودند. این مسابقه روی روشی که از عکاسی سیاه و سفید می‌توان برای تاکید روی بافت‌ها، الگوها و اشکال در قلمرو عکاسی از باغ‌ها استفاده کرد، تمرکز دارند.

مسابقه بین المللی عکاسی از باغ در همکاری با باغ گیاه‌شناسی سلطنتی کیو انگلستان برگزار می‌شود. ورودی‌ها برای مسابقه اصلی در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) بسته می‌شود و اسامی برندگان، فوریه سال آینده اعلام خواهد شد.

مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

در ادامه می‌توانید بهترین تصاویر از پروژه‌های عکاسی سیاه و سفید و همین‌طور ماکرو را تماشا کنید.

تصاویر منتخب مسابقه بین المللی عکاسی از باغ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا هنرمند به اینا میگت

  2. آره عنکبوته و سنجاقکه خیلی حرفه ای و قشنگ بود

  3. عکسای جالبی بودن مخصوصا عنکوبته