گوشی های آیفون سال 2018

گوشی های آیفون سال 2018 همراه با اپل پنسل عرضه می‌شوند

اپل امسال تصمیم دارد رقابت تازه‌ای را با سامسونگ به عنوان رقیب اصلی خود آغاز کند، به همین دلیل گوشی های آیفون سال 2018 را به اپل پنسل مجهز خواهد شد. ویژگی مهم دیگر آیفون های 2018 شامل آیفون 9، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس داشتن 512 گیگابایت ظرفیت داخلی است.

با قدم گذاشتن در بازار لوازم جانبی دستگاه‌های موبایل شامل گوشی های هوشمند و تبلت‌ ها، قلم‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد که امکان استفاده از آن‌ها بر روی هر نمایشگری وجود دارد. اما آن‌ها فقط به منظور لمس نقاط مختلف نمایشگر کارایی داشته و برای کارهایی همچون طراحی کاربرد ندارد و یا قابلیت‌های بیشتری در اختیارمان قرار نمی‌دهند. اما اس پن و اپل پنسل کاملا منحصربه‌فرد هستند.

عرضه اپل پنسل با گوشی های آیفون سال 2018

تا پیش از این، اپل پنسل تنها همراه با برخی آیپدها عرضه می‌شد، اما به نظر می‌رسد اپل به منظور رقابت با محصولات سری نوت سامسونگ، تصمیم دارد گوشی های آیفون سال 2018 را نیز به آن مجهز کند. این پیش‌بینی به تازگی توسط TrendForce اعلام شده است. اما این تنها ویژگی گوشی های آیفون سال 2018 نخواهد بود.

طبق این گزارش TrendForce علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از قلم ویژه اپل به آیفون‌های امسال، یک نسخه مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای همه آن‌ها عرضه خواهد شد. شاید این موضوع نیز هدفی برای رقابت با سامسونگ باشد، چرا که برای تازه‌ترین گوشی مجهز به قلم اس پن این شرکت (گلکسی نوت 9)، یک نسخه مجهز به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود دارد.

از آنجایی که قابلیت فیلم برداری 4K با زمان‌های بیشتر، رفته رفته به همه پرچمداران اضافه می‌شود، به زودی شاهد مواجهه شدن کاربران با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی با وجود داشتن 256 گیگابایت حافظه خواهیم بود، به همین دلیل گوشی‌سازان باید یکی پس از دیگری به قرار دادن چیپ‌های حافظه‌ نیم ترابایتی در گوشی های هوشمند پرچمدارشان روی بیاورند.

پیش‌بینی می‌کنیم اپل در گوشی های آیفون سال 2018 راهکار مشابهی با سامسونگ در پیش بگیرد، به این معنی که به جای نسخه 256 گیگابایتی، در کنار نسخه مجهز به نیم ترابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی یک نسخه 128 گیگابایتی عرضه کند. به این ترتیب شرکت برای گوشی های آیفون سال 2018 فقط دو نسخه عرضه کرده و یا با اضافه کردن نسخه سوم، امکان خرید نسخه ارزان‌تر دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی را نیز فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. معلومه یه برنامه حسابی براش داره میخواد رو دست سامسونگ بلند شه

  2. اپلم دیگ داره میزنه تو کار قلم هوشمند