هواوی آنر 8X

با انتشار تصویری از جعبه آنر 8X به زمان معرفی آن نزدیک می‌شویم

پس از حضور آنر 8X در وب‌سایت تنا و آشکار شدن بسیاری از مشخصات فنی آن، به تازگی تصویر جعبه‌ی این گوشی نیز در فضای مجازی دست به دست می‌شود. با این اوصاف موعد رونمایی از آنر ۸ ایکس را باید بسیار نزدیک بدانیم.

چند روز پیش هواوی برای یکی از گوشی های جدید برند آنر خود با شماره مدل ARE-AL00، موفق به دریافت تاییدیه از رگولاتوری مخابراتی کشور چین (تنا) شد. با توجه به شواهد موجود، رصدکنندگان بازار نام این محصول بهره‌مند ازطراحی ناچ استایل را آنر 8X می‌دانستند. در تایید این گمانه‌زنی، حالا تصویری از جعبه آنر 8 ایکس هم روی خروجی یک وب‌سایت چینی قرار گرفته است.

جعبه آنر 8X

روی این جعبه، درج شدن نام 8X با فونت درشت و برجسته را می‌توان دید که به عبارت AI ختم شده است؛ نشانه‌ای از وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی در این دستگاه. همچنین در پایین جعبه نیز نام برند Honor خودنمایی می‌کند که مشخص می‌سازد این جعبه متعلق به گوشی آنر 8X است.

اطلاعات روی جعبه آنر 8X از وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی حکایت دارد

از دیگر اطلاعاتی که وب‌سایت تنا به آن‌ها اشاره داشت، سایز 7.12 اینچی صفحه نمایش و وضوح 2244 در 1080 پیکسل آن بود. به این ترتیب باید نسبت تصویر نمایشگر گوشی را 18.7 به 9 بدانیم.

یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، قدرت پردازشی و یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. هر چند نام این تراشه هنوز آشکار نشده است اما با توجه به درج  عبارت AI روی جعبه، قاعدتا باید کایرین 970 قلب تپنده‌ی آنر 8X باشد. این چیپست را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز همراهی خواهند کرد؛ ضمن اینکه امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه نیز برای کاربران وجود دارد.

ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی دارای دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی است و دستگاه با رابط کاربری EMUI 8 بر پایه‌ اندروید 8.1 اوریو راه‌اندازی خواهد شد. علی‌رغم فاش شدن مشخصات فنی این گوشی جدید هواوی، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه هوش مصنوعی نبود راید تعجب میکردیم اونم الان که همه دارن ازش استفاده میکنن