تصاویر هواوی میت 20

نخستین تصاویر هواوی میت 20 طراحی پرچمدار چینی‌ها را به تصویر می‌کشد

وب‌سایت XDA با انتشار مشخصات فنی و تصاویر هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) طراحی نسل جدید پرچمداران هواوی را فاش کرد. آیا برای طراحی متفاوت و سخت افزار قوی میت ۲۰ هواوی آماده هستید؟

اوایل سال جاری میلادی، هواوی با معرفی گوشی پی 20 پرو همراه با دوربین پشتی سه گانه 40 مگاپیکسلی، همگان را غافلگیر کرد. اما هفته گذشته مدیران با طعنه به گلکسی نوت 9 اعلام کردند که امسال یک غافلگیری بزرگتر برای کاربران دارند. ما اعتراف می‌کنیم که در مورد میت 20، حتی استفاده از چهار سنسور دوربین بر روی قاب پشتی هم از ذهن ما عبور کرد، اما در عین استفاده از سخت افزار جدیدتر، باید چیدمان و شکل ظاهری مناسب برای آنها را هم در نظر داشت. سوال این است که آیا استفاده از چهار دوربین می‌تواند به ثبت تصاویر بهتر کمک کند یا این کار فقط برای بازاریابی انجام خواهد شد. ولی به نظر می‌رسد هواوی فعلا برنامه‌ای برای معرفی دوربین چهارگانه در گوشی های سری میت 20 ندارد.

در نسل جدید باز هم شاهد به‌کارگیری دوربین سه گانه روی قاب پشتی هستیم. همچنین بر خلاف سایر سازندگان که از یک بریدگی عریض استفاده می‌کنند، این‌بار ناچ بسیار کوچکتر از همیشه شده است. به نظر می‌رسد مدیران XDA به منظور حفظ هویت منبع خود، تصاویر پیش رو را از روی چیزی که دیده‌اند، طراحی کرده‌اند. مورد مهم دیگر، تعبیه اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی است؛ چیزی که البته در تصاویر پیش رو نشان داده نشده است. علاوه بر این، ابعاد دقیق گوشی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. به همین جهت، چیزهایی که در این تصاویر می‌بینید (سنسورهای دوربین، ناچ و حاشیه‌ها) 100 درصد درست نیستند، اما می‌توانند طراحی این اسمارت فون را فاش کنند.

در رابطه با مشخصه‌های کلیدی نیز انتظار می‌رود هواوی میت 20 با قاب پشتی شیشه‌ای، یو اس بی نوع C، جک 3.5 میلی‌متری صدا، تراشه کایرین 980، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.3 اینچی آمولد و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر هواوی میت 20 را تماشا کنید.

تصاویر هواوی میت 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هرچی ناچ گوشی بیشتر باشه اتفاقا جذاب تره

  2. دوستان تا اونجا که میتونید تز محصولات هواوی دوری کنید که بد پشیمون میشید

  3. این هواوی چینی دست برنمیداره از این بریدگی صفحه . اپل یه کاری کرد این دیگه وِل نمیکنه