پیش فروش هواوی میت 20 لایت

پیش فروش هواوی میت 20 لایت پیش از معرفی رسمی آغاز شد

پیش فروش هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) پیش از معرفی رسمی آغاز شد. یکی از فروشگاه‌های لهستانی با انتشار قیمت و مشخصات میت ۲۰ لایت، اطلاعات کاملی از این گوشی را در اختیارمان قرار داده است.

سال گذشته، هواوی گوشی P20 Lite را پیش از دو گوشی دیگر P20 و P20 Pro در چین رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این سناریو حالا در مورد Mate 20 Lite نیز در حال تکرار است چرا که یکی از فروشگاه‌های لهستانی با انتشار مشخصات و تصاویر این تلفن هوشمند، پیش فروش هواوی میت 20 لایت را آغاز کرده است

پیش فروش هواوی میت 20 لایت

امسال نسخه لایت نیز با ناچ همراه شده و سازندگان از صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی +FullHD بهره برده‌اند. تراشه 12 نانومتری کایرین 710 با پردازنده هشت هسته‌ای، قلب تپنده دستگاه خواهد بود تا در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه) مشکلی در پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. کیت دوربین 20 + 2 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال برای سنسور اصلی، روی قاب پشتی جای گرفته‌اند و سلفی‌بازان هم می‌توانند از دوربین جلویی 24 + 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده کنند. مطابق با اطلاعات مندرج در وب‌سایت این فروشگاه، سنسور دوم در بخش جلویی مسئول درک اطلاعات عمق و پس‌زمینه بوده و قابلیت تشخیص صحنه با کمک هوش مصنوعی برای هر دو بخش پشتی و جلویی در نظر گرفته شده است. به این موارد باید باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Super Fast Charge را هم اضافه کنیم.

پیش فروش هواوی میت 20 لایت

پیش فروش هواوی میت 20 لایت با قیمت 435 دلار

هم‌اکنون پیش فروش گوشی جدید هواوی با قیمتی معادل 435 دلار آغاز شده و افرادی که برای این کار اقدام می‌کنند، ترازوی هوشمند هواوی را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. عرضه Mate 20 لایت نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد؛ در این صورت می‌توانیم در IFA 2018 شاهد معرفی این گوشی باشیم. لازم به ذکر است هواوی در رویداد فناوری برلین، تراشه 7 نانومتری کایرین 970 را که قدرت‌بخش پرچمداران خانواده میت 20 خواهد بود، معرفی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این اسمارت فون را تماشا کنید: