ایسر پریدیتور تریتون 900

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور تریتون 900 با طراحی متفاوت معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر تریتون 900 که به طراحی متفاوتی مجهز شده است، در جریان نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. در این مطلب با ایسر تریتون 900 که لپ تاپ گیمینگ تبدیل‌شونده جدید ایسر تلقی می‌شود بیشتر آشنا خواهیم شد.

ایسر چند سال قبل لپ تاپ تبدیل شونده Aspire R14 را معرفی کرد. این لپ تاپ به یک لولای شبیه به سه پایه مجهز بود و به نمایشگر اجازه می‌داد به راحتی و به هر میزانی جابه‌جا شود. ایسر اکنون این سیستم طراحی لولای لپ تاپ با نام Ezel را به لپ تاپ‌های مخصوص گیم خود آورده است و در ایسر پریدیتور تریتون 900 شاهد استفاده از آن هستیم.

در جریان نمایشگاه IFA 2018، لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور تریتون 900 در یک محفظه شیشه‌ای قرار داشت، به همین دلیل تنها توانستیم از فاصله‌ای قابل توجه نگاهی به آن بیندازیم.

ایسر پریدیتور تریتون 900

به نظر می‌رسد نمایشگر آن درست همانند صفحه نمایش مدل Aspire R14 آزادانه حرکت می‌کند. به این ترتیب می‌توان بعد از در دست گرفتن لپ تاپ در حالت بسته، نمایشگر را تا سقف 180 درجه به هر اندازه دلخواه چرخاند. با چرخاندن حداکثری، نمایشگر و بدنه از دو سوی دیگرشان با یکدیگر برخورد خواهند کرد.

لپ تاپ‌های گیمینگ به خاطر داشتن به‌روزترین سخت افزارهای روز و مخصوصا بزرگترین خنک‌کننده‌ها، ضخامت زیادی دارند، به همین دلیل طراحی یک لپ تاپ گیمینگ به صورت تبدیل‌شونده بسیار تعجب‌آور است. البته ایسر پریدیتور تریتون 900 به جدیدترین نسخه تکنولوژی خنک‌کنندگی ایسر یعنی Aeroblade مجهز شده و همین موضوع کمک زیادی به سازنده به منظور طراحی با دست باز کرده است.

با توجه به قرارگیری لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور تریتون 900 در محفظه‌ای شیشه، انتظار داشتیم شرکت درباره مشخصات آن اطلاعاتی در اختیارمان قرار ندهد و در آخر نیز همینطور شد! با این حال به ادعای یکی از مسئولان نمایشگاه، این محصول به آخرین نسل کارت گرافیک انویدیا مجهز شده است. به این ترتیب باید منتظر سری 20 پردازشگرهای گرافیکی انویدیا در لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر باشیم.

گالری تصاویر ایسر پریدیتور تریتون 900

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*