کیبورد فلکس

کیبورد فلکس شرکت Zagg برای گوشی های هوشمند رونمایی شد

کمپانی Zagg ساعاتی پیش کیبورد فلکس خود برای گوشی های هوشمند را رسما در نمایشگاه IFA 2018 معرفی کرد تا شاهد بهره‌وری بیشتری در این پلتفرم باشیم.

گوشی های هوشمند و تبلت‌ ها هرچقدر هم که کم وزن و سبک باشند، باز هم در زمینه بهره‌وری کاری توانایی رقابت با رایانه و لپ تاپ ها را ندارند. با این حال اگر حتما باید از یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده کنید، پس بهتر است به فکر خرید یک کیبورد اختصاصی و جداشدنی برای بالا رفتن بهره‌وری خود باشید.

اگر با این ایده موافق هستید، شرکت Zagg اخیرا محصولی را جهت حل مشکل کاربران رونمایی کرده است. کیبورد فلکس این شرکت جهت اتصال به گوشی های هوشمند طراحی و تولید شده و مشکل کاربران در زمینه بهره‌وری را تا حد زیادی مرتفع می‌سازد. همانطور که در تصویر می‌بینید، شاهد یک کیبورد جمع‌وجور هستیم که با حذف بخش‌هایی مثل اعداد (Number Pad)، اندازه مناسبی را برای پلتفرم گوشی های همراه ارائه می‌کند.

کیبورد فلکس

با توجه به اینکه کیبورد فلکس به وسیله بلوتوث به دستگاه‌ها متصل می‌شود، بنابراین در اتصال آن به هر گجتی با پشتیبانی از بلوتوث مشکلی وجود نخواهد داشت. حتی امکان اتصال این صفحه کلید به تبلت، لپ تاپ و رایانه‌ها نیز فراهم شده است. با این حال طراحی خاص این کیبورد، آن را برای گوشی های هوشمند مناسب‌تر کرده است. یک کاور جمع‌شدنی نیز در طراحی کیبورد فلس به کار گرفته شده تا حمل آن برای کاربران بسیار ساده باشد. این کاور همچنین می‌تواند نقش یک پایه را برای تبلت یا گوشی هوشمند داشته باشد تا کاربران راحت‌تر از گجت خود استفاده کنند.

قیمت کیبورد فلکس

در نهایت امکان اتصال همزمان این کیبورد به چند دستگاه فراهم شده است؛ بدین ترتیب می‌توانید کیبورد فلکس را به گوشی و تبلت خود وصل کنید و به سرعت بین دو دستگاه جابجا شوید. اگر فکر می‌کنید به کیبورد Flex با قابلیت‌های مذکور نیاز دارید، باید بگوییم که هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این محصول در سایت Zagg با قیمت 80 دلار فراهم شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*