رندرهای گوگل پیکسل 3

رندرهای گوگل پیکسل 3 طراحی فاقد ناچ پرچمدار جدید گوگل را تایید کرد

رندرهای گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) به بیرون درز پیدا کرد. چندی پیش مشخصات فنی و تصاویر واقعی گوشی های گوگل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال به انتشار رسیده بود که کاملا با این رندرهای جدید منطبق است.

به دنبال شایعاتی که از چند ماه پیش در ارتباط با گوشی های نسل جدید گوگل، خصوصا مدل بزرگ‌تر گوگل پیکسل 3 ایکس ال به گوش می‌رسد، امروز جدیدترین رندرهای گوگل پیکسل 3 به انتشار رسیده که می‌تواند سوژه‌ی تصاویر زنده جدید و اسکرین شات‌های تازه به بیرون درز پیدا کرده شود.

رندرهای گوگل پیکسل 3

رندرهای گوگل پیکسل 3

منطبق با طلاعات پیشین، تصاویر بررسی اولیه این گوشی نشان دهنده‌ی دو بخشی بودن قاب پشتی جدیدی بودند که شامل قسمت شیشه‌ای براق بالایی می‌شود. علاوه بر این، گوگل ظاهرا متعهد شده است که همچنان از دوربین تک لنزی بر روی قاب پشتی گوشی هایش استفاده کند. این دوربین با فلاش LED دوگانه همراه خواهد بود. ضمنا لوگوی گوگل (G) را نیز می‌توانیم در قسمت زیری قاب گوشی ببینیم، در حالی که اسکنر اثر انگشت گرد این گوشی بر روی قسمت شیشه‌ای بالایی قرار دارد. به طور جداگانه، فریم این گوشی هوشمند دارای یک متریال براق است و از کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور زیبایی میزبانی می‌کند.

با عبور از قاب پشتی و رفتن به سمت جلویی مدل اصلی گوشی Google Pixel 3 ما می‌توانیم یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و وضوح 2160×1080 پیکسلی را ببینیم. برخلاف مدل بزرگ‌تر پیکسل 3 ایکس ال، مدل اصلی این گوشی فاقد قسمت ناچ است تا فضای کافی برای دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو وجود داشته باشد. همچنین از نظر مشخصات فنی نیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 همراه با 4 گیگابایت رم (همانطور که در گذشته نیز شنیده شده بود)‌ مجهز خواهد بود. با این حال رندرهای گوگل پیکسل 3 نمی‌توانند اشاره‌ای به ظرفیت باتری این گوشی کنند. ما پیشتر شنیده بودیم پرچمدار سال 2018 گوگل از یک باتری با ظرفیت 2915 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

تصاویر گوگل پیکسل 3 در دنیای واقعی

در حال حاضر گوگل گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال خود را برای رونمایی در رویداد سخت افزاری 9 اکتبر پیش رو (17 مهر ماه) آماده می‌کند. انتظار می‌رود با فاصله‌ی زمانی حداقلی بتوانیم این گوشی ها را در بازارهای جهانی ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*