گوشی جدید لنوو

گوشی جدید لنوو با ساختار اسلایدی در راه است

گوشی جدید لنوو که به تازگی ویدیویی مفهومی از آن منتشر شده است، ساختاری اسلایدی داشته و طراحی کاملا متفاوت و منحصربه‌فردی در مقایسه با گوشی های هوشمند امروزی خواهد داشت. این گوشی ساختاری شبیه به اوپو فایند ایکس دارد.

گوشی‌سازان وقتی حین تلاش برای از بین بردن حاشیه‌های بالای نمایشگر به منظور کمک به افزایش نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه، به مشکل برخورد کردند، به طراحی ناچ استایل روی آوردند. با وجود تلاش شرکت‌ها، هنوز کاربران علاقه‌ای به این سبک طراحی نشان نداده و بریدگی بالای نمایشگر را قسمتی مزاحم می‌دانند. همانطور که در مطلب مروری بر تاریخچه ناچ استایل به آن اشاره کردیم، این نوع طراحی موقتی بوده و تنها یک پل موقت بین سبک طراحی (تقریبا) بدون حاشیه کنونی و طراحی کاملا بدون حاشیه آینده تلقی می‌شود.

در حالی که گوشی‌سازان تصور می‌کردند مشکل حذف حاشیه بالای نمایشگر حل شده، اکنون با مشکلی جدید رو به هستند! یکی از راهکارهای کنونی به منظور حذف ناچ، استفاده از دوربین‌های دارای ساختار اسلایدی است. به این ترتیب دیگر اجباری برای قرار دادن یک بریدگی در بالاترین قسمت صفحه نمایش به منظور قرار دادن دوربین سلفی بر روی آن نخواهد بود. این ایده در گوشی ویوو نکس به کار رفته است.

ویوو نکس

شباهت گوشی جدید لنوو با اوپو فایند ایکس

اما در گوشی جدید لنوو راهکاری متفاوت‌تر ارائه شده که پیشتر در اوپو فایند ایکس شاهد آن بودیم. این ایده، اسلایدی کردن کل بدنه دستگاه به جای دوربین آن است. حین اعلام مشخصات فنی گوشی جادویی هواوی آنر مجیک 2 توسط یکی از مدیران شرکت، دریافتیم این گوشی که تا آخر سال 2018 معرفی خواهد شد نیز دارای چنین ساختاری است. طبق شایعات، قرار است شیائومی می میکس 3 نیز مجهز به بدنه‌ای اسلایدی باشد.

بر اساس ویدیوی مفهومی کوتاهی که نایب رییس لنوو در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است، گوشی جدید لنوو  دارای کمترین حاشیه ممکن را در اطراف نمایشگر بوده و ساختاری اسلایدی دقیقا شبیه به اوپو فایند ایکس دارد. ساختار کشویی مانند گوشی آنر مجیک 2 به احتمال زیاد به صورت دستی باز خواهد شد، اما پیش‌بینی می‌کنیم گوشی جدید لنوو همانند اوپو فایند ایکس، به صورت خودکار و در زمان وارد شدن به بخش عکاسی سلفی باز شود. متاسفانه درباره این گوشی و مشخصات فنی آن هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا اصلاح شود شباهت به vivo nex