نسخه 5G گلکسی اس 10

نسخه 5G گلکسی اس 10 به صورت جداگانه عرضه می‌شود

نسخه 5G گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) احتمالا به صورت جداگانه در اختیار کابران قرار خواهد گرفت. ظاهرا علت این تصمیم، کاهش قیمت بوده است.

چند هفته‌ای از عرضه گلکسی نوت 9 می‌گذرد و سامسونگ مشغول توسعه گلکسی ۱۰ است تا نسل جدید پرچمداران خود را طی سه ماهه نخست سال 2019 در اختیار کاربران قرار دهد. مطابق با اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار ما قرار گرفته است، کره‌ای‌ها سه نسخه مختلف از این تلفن هوشمند را با اسامی رمز Beyond 0 و Beyond 1 و همین‌طور Beyond 2 عرضه خواهند کرد. در واقع، این گوشی ها به ترتیب نسخه‌های لایت، معمولی و پلاس از اسمارت فون سامسونگ هستند.

نسخه 5G گلکسی اس 10 گران‌ترین گوشی سامسونگ در نیمه نخست 2019 خواهد بود

در همین حال، گزارشی تازه از کره جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ یک آنتن 5G را هم به پرچمدارش اضافه می‌کند. هرچند، با توجه به اینکه این کار افزایش قیمت را در پی دارد، نسخه 5G گلکسی اس 10 به صورت جداگانه برای آن دسته از افرادی ارائه می‌شود که می‌خواهند پشتیبانی از نسل جدید را داشته باشند. این دستگاه، یک نسخه فرعی از Beyond 2 (به بیان دیگر، گلکسی S10 پلاس) است؛ در نتیجه مشخصات و امکانات آن با پرچمدار این شرکت یکسان خواهد بود. علاوه بر این، احتمالا نسخه 5G گلکسی اس 10 عنوان گران‌قیمت‌ترین گوشی سامسونگ برای نیمه نخست 2019 را یدک خواهد کشید.

ظاهرا چیپست آنتن 5G این گوشی توسط سامسونگ و شرکت کره‌ای GigaLane که در زمینه ساخت چیپ‌های مخابراتی فعالیت دارد، ساخته خواهد شد. در حال حاضر، زمان عرضه این نسخه نامشخص است، اما همه چیز به شرایط ارائه فناوری و مناطق تحت پوشش آن بستگی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اگه اینجوره ایفونم باید همین کارو کنه

  2. همیشه سامسونگ از این مسخره بازیا در میاره

  3. باز شیائومی اوله تو 5g
    Mi mix3
    یه جورایی سامسونگ اصلا رو کاغذ گوشیاش خوب نیست ولی در دنیای واقعی عمل کرد خوبی دارن

  4. اگه 5gبیاد ایران شاید بشه 4kانلاین بدون وقفه فیلم نگاه کرد

  5. باید از ورود این محصول ساخت غربی جلوگیری بشه . دلیلی نداره با این سرعتی که اینترنت ما داره و همه مردم راضین 5G عرضه بشه