اپل واچ سری 4

گالری عکس اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4)

اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) در کنار آیفون های 2018 رونمایی شد. به همین بهانه، حالا گالری عکس اپل واچ سری ۴ را آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

شب گذشته، نسل چهارم ساعت های هوشمند اپل با قابلیت‌های ویژه از راه رسید. بیش از سه سال بود که اپل، هیچ تغییری در طراحی این گجت پوشیدنی اعمال نمی‌کرد، اما حالا با استفاده از یک نمایشگر بزرگتر و کم‌حاشیه‌تر، همه چیز تغییر کرده است.

نسل جدید اپل واچ صفحه نمایشی بزرگتر دارد و اپل نیز تلاش کرده است تا با اعمال تغییرات نرم افزاری، بیشترین استفاده را از فضای اضافی داشته باشد. شکل ظاهری جدید و انیمیشن‌های بسیار زیبا مثل آتش یا امواج آب، قطعا محصول جدید آمریکایی‌ها را از سایر اسمارت واچ های بازار متمایز خواهند کرد.

در کنار صفحه نمایش، سازندگان عملکرد دکمه چرخان یا همان “Digital Crown” را هم دست‌خوش تغییر کرده‌اند و دیگر خبری از کلیک‌های مداوم نیست. اضافه شدن بازخورد لمسی به این بخش سبب شده است تا علاوه بر راحتی در استفاده، کارها نیز سریع‌تر انجام شود.

زیر قاب، پردازنده 64 بیتی و دو هسته‌ای S4 مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. به علاوه، اپل می‌گوید در ظرفیت باتری هیچ تغییری ایجاد نکرده است و با یک بار شارژ، کاربران می‌توانند برای 18 ساعت از اپل واچ سری 4 استفاده کنند.

به این موارد باید قابلیت‌های سلامتی را هم اضافه کرد. به عنوان مثال، در صورتی که روی زمین بیفتید و برای یک دقیقه بی‌حرکت باشید، تماس اضطراری به صورت خودکار توسط ساعت برقرار خواهد شد. بهره‌گیری از اسکنر EKG برای تشخیص ضربان نامنظم یا آهسته قلب هم در نوع خود بسیار جذاب است.

در ادامه، از شما دعوت به تماشای تصاویر اپل واچ 4 می‌کنیم.

گالری عکس اپل واچ سری 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من یک سوال داشتم اگه جواب بدین ممنون میشم من گوشیم سامسونگه اما میخوام اپل واچ بخرم آیا راهی هست من گوشیم رو به اپل واچ وصل کنم

  2. خوبیش اینه که بندهای ساعت هم در مدل های مختلف طرح های مختلفی دارند یعنی همه جوره اپل داره مخاطبش را راضی نگه میدارد ولی به نظر من اگه یه دونه از دستبندهای هوشمند هواوی را بخریم همین کار را برای ما انجام میده تازه خیلی هم ارزون تره ۱۸ دلاره

  3. چقدر زیباست واقعاً حتی طرح های ساعت داخل شم خیلی زیباست و ای کاش پول داشتیم و می‌خریدیم