تی وی او اس 12

زمان انتشار تی وی او اس 12 اپل مشخص شد

اپل زمان انتشار آپدیت تی وی او اس 12 (tvOS 12) را مشخص کرد. نسخه جدید تی وی او اس از ماه جاری در اختیار کاربران تلویزیون اپل تی وی قرار خواهد گرفت.

آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر تنها محصولاتی نبودند که اپل در رویداد تابستانی خود از آن‌ها پرده برداری کرد؛ سیستم عامل تی وی او اس 12 نیز یکی دیگر از معرفی‌های مهم این کمپانی بود و حالا زمان عرضه آن مشخص شده است. اپل با این به‌روزرسانی بزرگ پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos را به اپل تی وی خود خواهد آورد. علاوه بر این قابلیت جدید Zero Sign On را نیز می‌توانیم در این آپدیت بیابیم که انقلابی را در بخش وارد کردن اطلاعات کاربران به همراه دارد. قابلیت دسترسی به محتوا تنها با یک نام کاربری سال 2016 معرفی شده بود.

در حالی که دسترسی به محتوا با یک نام کاربری نیازمند این است که کاربران کارت‌های اعتباریشان برای ارائه کنندگان تلویزیون‌های کابلی را وارد کنند، قابلیت Zero Sign On تنها نیازمند آن است که شما به شبکه وای فای ارائه کننده سرویس‌ها در منزل خود متصل شوید و به صورت خودکار به اپلیکیشن‌هایی که نیازمند ورود کابلی هستند، وارد شوید. در حال حاضر تنها ارائه کننده‌ای که از این قابلیت تی وی او اس 12 پشتیبانی می‌کند Charter Spectrum است، اما اپل گفته در آینده‌ای نزدیک می‌توان نام‌های بیشتری را جلوی نام پشتیبانی کننده از Zero Sign On مشاهده کرد.

سیستم عامل tvOS 12 اپل همچنین از دیگر قابلیت‌های جدیدی شامل تکمیل خودکار رمز عبور و اسکرین سیورهای جدید برخوردار است و ریموت کنترل اپل تی وی نیز جزئی از مرکز کنترل در سیستم عامل iOS 12 آیفون ها و آیپدها خواهد بود.

زمان انتشار تی وی او اس 12

اپل رسما اعلام کرده که تی وی او اس 12 در تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور ماه) به انتشار خواهد رسید و کاربران می‌توانند آن را با تلویزیون های Apple TV دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دوباره مقاله رو خوندم ولی نفهمیدم چی شد

  2. بسیار سپاسگزار