هواوی واچ ایکس

ساعت هوشمند هواوی واچ ایکس در راه است + مشخصات

ساعت هوشمند هواوی واچ ایکس (Huawei Watch X) به زودی معرفی می‌شود. در ادامه به برخی از مشخصات فنی و ظاهری این ساعت هوشمند چینی اشاره خواهیم کرد.

گجت های پوشیدنی، به خصوص ساعت های هوشمند طی سالیان اخیر به محبوبیت خوبی در بین جوامع مختلف رسیده‌اند. رقابت در این حوزه بسیار شدید است و در میان این رقابت‌ها، بی‌شک هواوی صاحب نقشی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اخیرا گزارش جدیدی به انتشار رسیده که بر اساس آن هواوی نام تجاری جدیدی برای ساعت های هوشمند خود را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. این سازمان اروپایی یک اپلیکیشن برای نام تجاری هواوی واچ ایکس را از سوی شرکت هواوی دریافت کرده است که در دسته بندی گجت های پوشیدنی هوشمند قرار می‌گیرد.

هواوی واچ ایکس

اخیرا شرکت تحقیقاتی IDC آمار و ارقامی را در ارتباط با گجت های هوشمند پوشیدنی به انتشار رسانده است. در میان آن‌ها، دیوایس های پوشیدنی هوشمند هواوی 1.8 میلیون دستگاه فروش در سه ماهه دوم سال را به نام خود ثبت کرده‌اند که 118 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیشتر است. پس به نظر می‌رسد غول چینی دنیای فناوری جدی‌تر از گذشته به دنبال توسعه این گجت ها است.

در رویداد MWC که اوایل سال 2018 برگزار شد، یو چنگ دنگ اعلام کرد که هواوی امسال بر روی بازار ساعت های هوشمند متمرکز خواهد شد و آن‌ها امسال در ماه آوریل بود که از نسل جدید هواوی واچ خود پرده برداری کردند. به تازگی یک ساعت هوشمند دیگر هواوی به نام هواوی واچ جی تی نیز موفق به کسب تاییدیه EEC‌ روسیه شده است. به نقل از برخی رسانه‌ها، هواوی واچ GT از طراحی گرد و نسبت ابعاد نمایشگر بیشتری به لطف فریم باریک‌تر برخوردار خواهد بود.

هواوی واچ ایکس یا واچ جی تی؟

از نظر مشخصات فنی هواوی واچ جی تی به نظر به تراشه اسنپدراگون ویر 3100 کوالکام، رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و سیستم عامل WearOS گوگل تجهیز خواهد شد. فرقی نمی‌کند نام ساعت هوشمند جدید این شرکت چینی هواوی واچ جی تی یا هواوی واچ ایکس باشد، به هر ترتیب هر دو آن‌ها جذاب خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی ارزونه و همه رو به خودش جذب میکنه

  2. چقدر ساعت خوشگل و ارزونیه

  3. محمد جواد خان زاده درباری

    چقدر خوشمله

  4. چقدر این عکس خوشگل تره از اپل واچ ای که جدید معرفی شد خیلی عکس خوشگل تر و جذاب تر به نظر من طراحی گوشی با صفحه دایره ای نسبت به مربعی مخاطب بیشتری دارند