بنچمارک آیفون ایکس اس

امتیازهای بنچمارک آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس از قدرت بی‌نظیر آن‌ها خبر می‌دهند

امتیازهای بنچمارک آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) اپل اعدادی را نشان می‌دهند که با توجه به تراشه 7 نانومتری اپل A12 دور از انتظار نبود. اکنون از نظر قدرت پردازشی، آیفون Xs و آیفون Xs Max برترین گوشی های هوشمند هستند.

وب سایت Toms Guide توانست پیش از بقیه رسانه‌های خبری به اپل آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس دست پیدا کرده و تست‌های سنگینی بر روی آن‌ها به منظور ارزیابی توان پردازی‌شان اجرا کند. در تست‌های آن‌ها، امتیازهای بنچمارک آیفون ایکس اس و اپل آیفون ایکس اس مکس با بهترین و قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی دارای تراشه اسنپدراگون 845 مقایسه شد.

بررسی امتیازهای بنچمارک آیفون ایکس اس

بنچمارک آیفون ایکس اس

همانطور که انتظار داشتیم، در بخش پردازش چند هسته‌ای، تراشه اپل A12 تفاوت چندانی با چیپست اپل A11 به کار رفته در آیفون ایکس ندارد، اما در بخش پردازش تک هسته‌ای، تغییر بسیاری را شاهد هستیم.

حتی آیفون 10 نیز در بخش پردازش چند هسته‌ای، امتیاز بیشتری از پرچمداران 2018 اندرویدی در گیک‌بنچ 4 به دست آورده است، اما با وارد شدن دو آیفون پرچمدار 2018، این اختلاف بین دنیای اندروید و آی او اس باز هم بیشتر شد. البته بدون شک، پرچمداران اندرویدی مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 سال آینده، این اختلاف را باز هم کاهش داده و یا شاید آن را به صفر برسانند.

بنچمارک آیفون ایکس اس

امتیاز بنچمارک آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس در 3DMark Slingshot Extreme، که به پردازش‌های گرافیکی بسیار سنگین مربوط می‌شود، پایین‌تر از چند پرچمدار اندرویدی است. در این بنچمارک، ابتدا وان پلاس 6، گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار گرفته و سپس آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس اس دیده می‌شوند.

بنچمارک آیفون ایکس اس

بنچمارک GFXBench 5.0 Aztec Ruins نیز به تست قدرت گرافیکی گوشی های هوشمند می‌پردازد، اما در آن، امتیاز بنچمارک آیفون ایکس اس و برادر بزرگ‌‌تر آن بیشتر از پرچمداران سامسونگ است.

بنچمارک آیفون ایکس اس

بنچمارک آیفون ایکس اس

گوشی های آیفون 2018 تحت دو آزمایش دیگر نیز قرار گرفتند. اولین مورد مربوط به زمان باز کردن اپلیکیشن‌ها است که این مرتبه، عدد کوچک‌تر نشان‌دهنده توان بیشتر است. در بنچمارک دوم زمان تبدیل (کانورت) یک ویدیوی 2 دقیقه دارای رزولوشن 4K به رزولوشن فول اچ‌دی بررسی شده است.

این یکی دیگر از بخش‌هایی است که توان تراشه اپل A12 را به خوبی نشان می‌دهد. قدرت آن در رمزگشایی کدها سبب شده زمان کانورت کردن ویدیو از 4K به فول اچ‌دی، نسبت به گوشی های دارای اسنپدراگون 845، حدود یک پنجم باشد.

بر اساس امتیازهای بنچمارک آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس تا اینجا، پرچمدار مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی اپل توان بیشتری از جانشین آیفون ایکس دارد، هر چند از نظر سخت افزاری، به جز استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، هیچ اختلافی بین این دو گوشی وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نسبت به وان پلاس۶ خیلی بهتره و بایدم باشه