رندرهای هواوی میت 20 پرو

انتشار جدیدترین رندرهای هواوی میت 20 پرو توسط یک سازنده لوازم جانبی

جدیدترین رندرهای هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) منتشر شدند. با توجه به این که رندرهای هواوی Mate 20 توسط یک سازنده لوازم جانبی منتشر شده و شباهت زیادی به تصاویر قبلی دارند، می‌توان به آن‌ها استناد کرد.

هرچه به تاریخ رونمایی رسمی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو نزدیک‌تر می‌شویم، انتشار اخبار و شایعات پیرامون آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. تاکنون تصاویر مختلفی از دو گوشی حتی در دنیای واقعی دیده‌ایم، اما هیچ کدام کیفیت مناسبی نداشته و دید خوبی به ما ارائه نکرده‌اند. وب سایت Slashleaks با انتشار جدیدترین رندرهای هواوی میت 20 پرو و منتسب به یک سازنده لوازم جانبی، سبب شد بهتر با سبک طراحی پرچمدار آتی بزرگترین گوشی‌ساز چینی آشنا شویم.

پیشتر و بر اساس رندرهای منتشر شده، می‌دانستیم هر دو هواوی گوشی میت 20 و هواوی میت 20 پرو ناچ استایل خواهند بود، اما قادر نبودیم عکس‌های گوشی دارای ناچ شبیه اسنشال فون و گوشی دارای ناچ همانند آیفون ایکس را به این دو مدل نسبت بدهیم. انتشار رندرهای هواوی میت 20 پرو همراه با یک بریدگی عریض بالای نمایشگر، سبب شد قادر به تمایز عکس‌های پیشین شویم. این قسمت، محل قرارگیری گوشی تلفن، دوربین سلفی و سنسورهای مربوط به سیستم تشخیص چهره پیشرفته هواوی است که انتظار می‌رود به رقیب جدی فیس آیدی اپل تبدیل شود.

رندرهای هواوی میت 20 پرو

رندرهای هواوی میت 20 پرو

یکی دیگر از نکاتی که بر اساس جدیدترین رندرهای هواوی میت 20 پرو از آن مطمئن شدیم، ساختار مربعی شکل ماژول دوربین سه گانه این گوشی است. در این ماژول سه سنسور دوربین و فلاش ال ای دی به صورت یک ساختار شبکه‌ای دو در دو کنار هم قرار گرفته‌‌‌اند.

رندرهای هواوی میت 20 پرو

به عنوان دیگر ویژگی‌های هواوی میت 20 پرو باید به استفاده از تراشه 7 نانومتری کایرین 980، وجود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی در پایین‌ترین نسخه، مجهز شدن به رابط کاربری EMUI 9.0 مبتنی بر اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض و افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی نسبت به نسل پیشین اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. محمد جواد خان زاده درباری

    چقدر خوبه این گوشی

  2. واقعا این گوشی بهترین نامزد دریافت بهترین گوشی ساله چه میکنه این هواوی

  3. پشتش درسته ولی جلوش ناچش قطره ایه نه خطی

  4. چهار دوربینو پشت سوتونی میزد بهتر بود