تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو

تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو وجود نمایشگر منحنی را تایید می‌کند

تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) در دنیای واقعی منتشر شدند. این‌بار یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار عکس‌های گوشی میت ۲۰ پرو، اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است.

اگرچه هنوز 26 روز با معرفی نسل جدید پرچمداران هواوی فاصله داریم، اما این موضوع مانع نشده است که رولاند کوانت تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

عکس‌های منتشر شده توسط این افشاگر، نمایی واضح از صفحه نمایش 6.3 اینچی آمولد نسل جدید را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. پنل این گوشی، حداقل زمانی که به تصاویر پیش رو نگاه می‌گنید، فاقد حاشیه در بخش‌های کناری است. ضخامت حاشیه بخش پایینی به مراتب بالاتر از دو طرف صفحه است، اما با در نظر گرفتن ابعاد گوشی، هم‌چنان باریک است. همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، هواوی از یک بریدگی در بخش بالایی صفحه استفاده خواهد کرد که میزبان دوربین سلفی، اسپیکر earpiece و برخی سنسورها برای فناوری مشابه Face ID اپل است. به این موارد باید احتمال استفاده از آلومینیوم برای فریم دستگاه را هم در نظر گرفت.

پیش از آن‌که برخی کاربران بخواهند در مورد جعلی بودن تصاویر صحبت کنند، باید بگوییم منبع منتشر کننده این عکس‌ها می‌گوید در آینده، هواوی از آنها در تصاویر یا ویدیوهای تبلیغاتی خود استفاده خواهد کرد. متاسفانه، کسی که عکس میت 20 پرو در خودرو را ساخته است، هنگام ویرایش دقت لازم را نداشته و سبب شده است تا گوشی بیش از حد کشیده شده و تا این اندازه بلند به نظر رسد.

محصولات جدید هواوی، 16 اکتبر (24 مهر) طی مراسمی رسمی در لندن معرفی خواهند شد.

تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا زیباست میشه گفت زیباترین طراحی رو داره با گوشی های اپل مقایسه کنیم گوشی های اپل هیچی ندارن

  2. سال ۲۰۱۳ رو یادتون میاد زمانی که هواوی با معرفی کردن گوشی پی ۶ حتی درون گوشی های میان رده هم اول نشد الان ببینید میده ۲۰ داره چیکار میکنه واقعا خواستن توانستن است