سرعت شارژ گوشی ریلمی GT Neo 6

گوشی ریلمی GT Neo 6 با سرعت باورنکردنی شارژ می‌شود

گوشی ریلمی GT Neo 6 یکی از جدیدترین محصولات مجهز به چیپست اسنپدراگون 8s نسل ۳ است که با سرعت شارژ شگفت‌انگیزی عرضه خواهد شد.

در ماه مارس، شرکت کوالکام از اسنپدراگون 8s نسل ۳ رونمایی کرد که نسخه ضعیف‌تری از اسنپدراگون 8 نسل ۳ است که در اکتبر ۲۰۲۳ معرفی شده بود. چندین گوشی هوشمند با تراشه 8s نسل ۳ مانند شیائومی سیوی ۴ پرو، ردمی توربو ۳ و آی‌کیو زد ۹ توربو هم‌اکنون در بازار چین عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد گوشی ریلمی GT Neo 6 نیز قرار است به‌عنوان جدیدترین دستگاه مجهز به این تراشه در چین عرضه شود.

سرعت شارژ بیش از ۱۰۰ واتی، برگ برنده گوشی ریلمی GT Neo 6

براساس گزارش‌های افشاگران قابل اعتماد، گوشی Realme GT Neo 6 تنها مدل در میان گوشی‌های مجهز به تراشه 8s نسل ۳ است که از فناوری شارژ فوق سریع با توان بیش از ۱۰۰ وات بهره می‌برد. این افشاگران همچنین اشاره کرده‌اند که ترکیب باتری حجیم و شارژ سریع بیش از ۱۰۰ وات می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

سرعت شارژ گوشی ریلمی GT Neo 6

برای مقایسه، سیوی ۴ پرو دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات است، در حالی که ردمی توربو ۳ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سریع ۹۰ وات و زد ۹ توربو از باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات بهره می‌برد. اخیراً سازمان تنظیم مقررات ۳C چین، گوشی Realme با شماره مدل RMX3852 را تایید کرده است. این دستگاه با یک شارژر سریع ۱۲۱ وات دیده شده است.

شایعات حاکی از آن است که Realme GT Neo 6 شباهت زیادی به نسخه SE مجهز به اسنپدراگون 7+ نسل ۳ خواهد داشت که اخیراً در چین عرضه شده است. بنابراین، به احتمال زیاد GT Neo 6 از باتری ۵۵۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۱ وات بهره خواهد برد.

احتمال دارد ریلمی GT Neo 6 در بخش‌های دیگر نیز شبیه نسخه SE باشد. لازم به ذکر است که ریلمی GT Neo 6 SE از نمایشگر LTPO OLED با اندازه ۶.۷۸ اینچ، رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 7+ نسل ۳، تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 عرضه می‌شود. همچنین، این گوشی دارای یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال) و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است.