ریلمی GT Neo6 SE

گوشی ریلمی GT Neo6 SE معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

ریلمی از گوشی GT Neo6 SE رونمایی کرد. گوشی جدید ریلمی جی تی Neo6 SE ترکیبی از پردازنده قدرتمند، سرعت شارژ بالا و نمایشگر باکیفیت را در کنار قیمت مناسب عرضه می‌کند.

ریلمی اخیرا توانسته گوشی‌های موفق زیادی را روانه بازار کند. این شرکت چینی ظاهرا به‌خوبی می‌تواند مجموعه‌ای از مشخصات جذاب را در کنار هم قرار دهد. در گوشی ریلمی GT Neo6 SE نیز این موضوع صدق می‌کند؛ زیرا شاهد حضور تراشه تازه معرفی‌شده اسنپدراگون 7+ نسل 3 در کنار نمایشگر LTPO OLED و شارژ سریع ۱۰۰ وات هستیم.

رونمایی ریلمی از گوشی میان‌رده GT Neo6 SE با مشخصات و قیمت هیجان‌انگیز

ریلمی GT Neo6 SE

وظیفه نمایش تصاویر بر عهده یک نمایشگر اولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز قرار گرفته است. رزولوشن نمایشگر ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل است و از فناوری PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. ریلمی GT Neo6 SE همچنین می‌تواند حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در حالت دستی برای شما فراهم کند. اگرچه این میزان برای استفاده در محیط‌های پرنور کاملا کافی است، اما هنگام مشاهده محتوای HDR حداکثر روشنایی حتی به ۶۰۰۰ نیت نیز خواهد رسید.

خوشبختانه ریلمی چیزی برای گوشی جدید خود کم نگذاشته است. یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر قرار دارد و لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس 2 نیز جلوی وارد شدن هرگونه آسیبی به دستگاه شما را می‌گیرد. یک حفره کوچک هم در بخش بالایی نمایشگر قرار دارد که از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ریلمی GT Neo6 SE

در بدنه پشتی گوشی ریلمی GT Neo6 SE حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 به‌عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می‌کند و برای عکاسی اولتراواید نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در بخش نرم‌افزاری هم شاهد حضور اندروید 14 در کنار رابط کاربری Realme UI 5 هستیم.

وظیفه روشن نگه‌داشتن این مجموعه بر عهده یک باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار دارد. پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵۰۰ وات هم سبب می‌شود که گوشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده استفاده باشد. ریلمی به‌جزئیات نیز توجه ویژه‌ای داشته است. به‌عنوان مثال گوشی جدید این شرکت توانسته تاییدیه IP65 را به‌دست آورد که یعنی در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار مقاوم است. اسپیکرهای استریو نیز می‌توانند تجربه تماشای فیلم را برای شما لذت‌بخش‌تر کنند.

ریلمی GT Neo6 SE

اما همه اینها زمانی ارزش دارند که در کنار یک برچسب قیمتی جذاب قرار بگیرند. مدل پایه ریلمی GT Neo6 SE با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۴۸ دلار قیمت‌ دارد. شما همچنین می‌توانید مدل مجهز به ۱۲ گیگ رم را با همین‌مقدار حافظه پس از پرداخت ۲۷۶ دلار خریداری کنید. مدل دارای ۱۶ گیگ رم ۳۰۳ دلار قیمت‌گذاری شده است و خرید بهترین مدل این دستگاه با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ۳۴۵ دلار هزینه خواهد داشت.

عضو جدید خانواده ریلمی جی تی در تنها دو رنگ سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این روزها عملکرد خوب شرکت‌های چینی سبب شده است که هر روز نمایندگان بیشتری در لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده داشته باشند. نظر شما درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟

بیشتر بخوانید:
گوشی ردمی توربو ۳ با فناوری کنترل بدون لمس و تراشه اسنپدراگون معرفی شد عکس جدید نکات مهمی که باید پیش از خرید پوکو X6 پرو بدانید گوشی موتو G04s، انتظار را از میان‌رده‌ها بالاتر می‌برد یک گوشی چینی دیگر هم به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*