موتورولا Moto G64 5G

موتورولا Moto G64 5G، اولین گوشی مجهز به پردازنده دایمنسیتی 7025 معرفی شد

موتورولا Moto G64 5G به‌عنوان نخستین گوشی مجهز به تراشه میان‌رده و پیشرفته دایمنسیتی ۷۰۲۵ مدیاتک با امکانات خوب و طراحی زیبا رونمایی شد.

کمپانی موتورولا روز گذشته اعلام کرد که در تاریخ ۱۶ آوریل از گوشی هوشمند Moto G64 5G در هند رونمایی خواهد کرد و مشخصات کلیدی این گوشی را نیز فاش ساخت. در حالی که هنوز قیمتی برای موتو جی 64 5G اعلام نشده، اما موتورولا با لیست کردن این گوشی در وب‌سایت رسمی خود، به‌طور کامل از آن رونمایی کرده است. ساعاتی پیش نیز از یک گوشی اقتصادی جذاب به‌نام موتو G04s پرده برداشت که با امکانات و سخت‌افزارش می‌تواند، هر گوشی میان‌رده‌ای را شرمنده خودش کند.

مشخصات فنی و امکانات موتو جی 64 5G

موتورولا Moto G64 5G

قلب تپنده موتورولا Moto G64 5G پردازنده دایمنسیتی ۷۰۲۵ مدیاتک است و این گوشی را به اولین اسمارت‌فون دنیا با این تراشه تبدیل می‌کند. موتو G64 5G در دو ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و همچنین دارای درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت است.

در بخش نرم‌افزاری، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد. همچنین موتورولا وعده به‌روزرسانی به اندروید ۱۵ و سه سال آپدیت امنیتی را برای این گوشی داده است.

موتورولا Moto G64 5G

گوشی موتورولا از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +FullHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری تاچ ۲۴۰ هرتز و محافظت Gorilla Glass بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین دارای یک حفره در مرکز برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در قاب پشتی شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه‌ای هستیم که شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود. لنز فوق عریض دارای میدان دید ۱۱۸ درجه است و امکان عکاسی ماکرو را نیز فراهم می‌کند.

وظیفه تأمین انرژی این سیستم بر عهده یک باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند، اما جالب است بدانید که درون جعبه این گوشی، یک شارژر ۳۳ واتی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته گوشی موتورولا موتو G64 می‌توان به حسگر اثر انگشت جانبی، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP52، درگاه USB-C، اتصال NFC، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلندگوهای استریو، دالبی اتمس و فناوری Moto Spatial Sound اشاره کرد.

رنگ‌بندی و قیمت موتورولا Moto G64 5G

ضخامت Moto G64 5G برابر با ۸.۸۹ میلی‌متر، وزن آن ۱۹۲ گرم و رنگ‌بندی‌های آن شامل سبز نعناعی، آبی صدفی و یاسی یخی می‌شود. انتظار می‌رود جزئیات مربوط زمان عرضه و قیمت Moto G64 5G به‌زودی اعلام شود.

در گجت نیوز بخوانید:
موتو جی ۲۰۲۴ رونمایی شد؛ میان رده باارزش چینی در راه ایران گوشی ارزان قیمت موتورولا با ۸ گیگابایت رم راهی بازار شد موتورولا با گوشی‌های پرچمدار جدیدش در سال ۲۰۲۴، پرقدرت به بازار موبایل برمی‌گردد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*