موتورولا 2024

موتورولا با گوشی‌های پرچمدار جدیدش در سال 2024، پرقدرت به بازار موبایل برمی‌گردد

پس از کم کاری نسبی کمپانی موتورولا در سال 2023، این کمپانی قصد دارد در 2024 بازگشتی پرشکوه داشته باشد و پرچمدارانی توانمند را روانه بازار کند.

در ماه اکتبر سال 2023 تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 توسط کوالکام به‌طور رسمی رونمایی شد. در خلال معرفی این تراشه‌ها کوالکام لیستی از برندهایی که قصد دارند از این چیپست در محصولات آتی خود استفاده کنند، منتشر کرد. یکی از بزرگترین غایبان این لیست موتورولا بود؛ چرا که این کمپانی هنوز برنامه‌های خود برای استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را تایید نکرده بود.

این کمپانی در سال 2023 نسبت به 2022 کم‌کارتر بود و محصولات کمتری روانه بازار کرد. در این سال، مهم‌ترین محصولات موتورولا گوشی‌های ریزر 40، ریزر 40 اولترا و موتو جی 34 بودند و محصولات شناخته‌شده دیگری از این برند روانه بازار نشد. با این وجود، امروز مدیر این کمپانی، چن جین، در مصاحبه‌ای در خصوص آینده موتورولا و برنامه کمپانی متبوعش برای سال 2024 اظهار نظر کرد.

گوشی Moto G34

برنامه موتورولا برای سال 2024 چیست؟

به ادعای مدیر موتورولا، گوشی تاشوی Moto RAZR در سال 2024 با موفقیت بسیاری در کشور چین و سایر نقاط دنیا روبرو شد. با این وجود انتظار از برند موتورولا فراتر از صرفا یک گوشی تاشو است. بنابراین این کمپانی تصمیم دارد با توجه بیشتر به نیازهای کاربران مختلفش در سرتاسر دنیا، بهبودهای قابل توجهی در خط تولید محصولات مختلفش ایجاد کند تا ضمن حفظ کاربران کنونی خود، افراد جدیدی را نیز به برند موتورولا جذب کند.

در گجت نیوز بخوانید:

۸ مورد از بهترین گوشی هایی که موتورولا تا به حال ساخته است

مدیر کمپانی موتورولا ادعا کرد که این کمپانی طی یک سال گذشته به بررسی دقیق‌تر ترندهای بازار موبایل پرداخته و موقعیت‌ها و چالش‌های پدیده‌هایی چون صفحه نمایش‌های تاشو، مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی و دیگر موارد اتفاقات مهم سال 2023 پرداخته و خود را برای استفاده از آن‌ها آماده کرده است. بر این اساس، نسل بعدی گوشی‌های Razr قرار است طراحی جذاب‌تری داشته باشد و از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی بهره ببرد. در این میان گوشی های سری X این کمپانی که روی تصویربرداری و دوربین متمرکز هستند، قرار است از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی بهره‌مند شوند. همچنین محصولات پرطرفدارتر سری S و سری G این کمپانی هم احتمالا با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در زمینه‌های مختلف روبرو خواهند شد. همچنین می‌توان پیش بینی کرد که محصولات پرچمدار سری X و سری S موتورولا در سال 2024 هر دو با برند Edge روانه بازارهای جهانی شوند یا حتی با یکدیگر ادغام گردند.

موتورولا 2024

موتورولا در سال 2023 بیشتر روی جمع‌آوری اطلاعات بازار، تحلیل داده‌ها و تخمین موقعیت کلان خود متمرکز بوده است. با این وجود انتظار می‌رود در سال 2024 نتایج این بررسی‌ها و تحلیل‌ها نمایان شده و شاهد عرضه محصولات جذابی از سوی Motorola باشیم.