موتورولا اج 50 پرو - Motorola Edge 50 pro

موتورولا اج 50 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 125 واتی معرفی شد

موتورولا اج 50 پرو – Motorola Edge 50 Pro، محصول جدید کمپانی موتورولا، با امکاناتی جذاب و قیمت مناسب به بازار میان‌رده‌ها اضافه می‌شود.

موتورولا با رونمایی از گوشی جدید موتورولا اج 50 پرو در رویدادی بزرگی در هند، فصل جدیدی را در خط تولید گوشی‌های هوشمند خود رقم زد. گوشی جدید موتورولا، یک میان‌رده باکیفیت است که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3، نمایشگر 144 هرتز AMOLED با رزولوشن 1220p و سیستم دوربین سه‌گانه قدرتمندی بهره می‌برد.

موتورولا اج 50 پرو؛ رقیبی جدید برای گوشی‌های پرچمدار؟

اج ۵۰ پرو دارای نمایشگر خمیده pOLED به‌اندازه 6.7 اینچ با رزولوشن 1220p و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. این پنل دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت بوده و همچنین اولین گوشی هوشمند با رنگ‌های تأییدشده توسط پنتون (Pantone) برای نمایش دقیق‌تر رنگ‌ها و تناژ پوست در دنیای واقعی است. درون حفره‌ای روی این صفحه نمایش نیز یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار گرفته و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه آن است.

موتورولا اج 50 پرو

دوربین‌های قدرتمند

در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستیم. در کنار این لنز، یک لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی وجود دارد که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. Edge 50 Pro اولین گوشی هوشمند موتورولا با موتور ارتقاء عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای عکاسی از سوژه‌های متحرک و تفکیک رنگ بهینه‌سازی شده است.

موتورولا اج 50 پرو

از نظر نرم افزار، Edge 50 Pro رابط کاربری جدید HelloUX موتورولا را بر پایه اندروید 14 ارائه می‌کند که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای خلق والپیپرهای سفارشی را به همراه دارد. این گوشی همچنین اولین محصولی خواهد بود که از Motorola Smart Connect پشتیبانی می‌کند. این مجموعه جدیدی از قابلیت‌های یکپارچه‌سازی است که بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی دو برند موتورولا و لنوو با پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی و همگام‌سازی داده‌ها کار می‌کند.

گوشی موتورولا دارای باتری 4500 میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات است و همچنین از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بهره می‌برد.

موتورولا اج 50 پرو

قیمت عالی در برابر امکانات عالی

موتورولا اج 50 پرو به‌صورت استاندارد در رنگ‌های مشکی و اسطوخودوسی عرضه می‌شود. همچنین نسخه محدود Moonlight Pearl که توسط شرکت طراحی ایتالیایی Mazzucchelli 1849 طراحی شده نیز در برخی بازارها عرضه می‌شود. قیمت این گوشی از 31999 روپیه هند (383 دلار) برای مدل 8/256 گیگابایت شروع شده و تا 35999 روپیه هند (431 دلار) برای مدل 12/256 گیگابایت ادامه دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
موتو جی ۲۰۲۴ رونمایی شد؛ میان رده باارزش چینی در راه ایران گوشی ارزان قیمت موتورولا با ۸ گیگابایت رم راهی بازار شد گوشی موتورولا موتو G24 پاور با مشخصات جذاب معرفی شد؛ فقط 110 دلار!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*